Camille Charrière i Na-KD su lansirali novu kolekciju inspirisanu heroinama iz romantičnih komedija koje su dominirale devedesetih godina.
Svi mi imamo spremnu romcom listu koju puštamo svake godine kada se temperatura malo spusti, a nama je neophodan mali boost serotonina. U tom kontekstu nije ni čudo da se neko konačno odlučio da predstavi kolekciju koja je inspirisana vremenom kada je odeća pravljena da bi se nosila, a ne pokazivala na fotkama.
Camille je Francuskinja koja živi i radi u Londonu, a njeno ime je dobro poznato u modnoj industriji. Influenserka, koja je svoju advokatsku karijeru zamenila modnim novinarstvom, je toliko dugo prisutna na sceni, čak i pre nego što je skovan termin influencing.
Camille Charrière x Na-KD kolaboracija: Inspo
Kao glavna inspiracija za edit ove kolekcije je poslužio lik Meg Ryan u filmu You’ve got mail. Pored nje, Camille je bila inspirisana i drugim zvezdama kao što su Gwyneth Paltrow, Sofia Coppola i Anna Wintour.
Capsule kolekcija, predstavljena 27. oktobra, sadrži 35 komada i na njoj se radilo dve godine. Tokom celog procesa se Camille brinula da li će krajni ishod biti dovoljno fresh odeća.
Camille se trudi da kombinuje statement komade sa svojom bazičnijom odećom, a kroz ovu saradnju je htela da reflektuje upravo to. Iako je bila svesna da ne donosi nove siluete, trudila se da inkorporira nešto zanimljivo u ovim komadima što će kupcima dati razlog da se odluče za njih.
Kampanja inspirisana Sex and the City scenom
Nije samo odeća bila inspirisana likovima iz devedesetih, nego i propratna kampanja. Video predstavlja omaž Sex and the City seriji. Tako možemo videti Camille u ulozi Carrie Bradshaw u kultnoj sceni dočeka njenog autobusa. Na autobusu se nalazi plakat za najavu saradnje, a pored njene glave se samo nalazi kratki natpis: Bite me.
Fotografija: / @nakdfashion / @camillecharriere /