Pojam novih kolekcija u modnoj industriji znači samo jedno – rekreacija silueta koje smo pasionirano favorizovali u prošlosti ili potpuno novi pravac koji na neki način užasava kreatore naših omiljenih odevnih komada. S druge strane, isto tako postoje dve modne grupacije među onima koji ovu indrustruju pomno prate. To su takođe oni koji se nadaju arhivi ili oni koji žele novo. Međutim, ovaj princip reinkarnacije kreative i umetnosti može se primeniti u gotovo svakoj branši. Naša cenjena Konstrakta rekla bi da je Novo bolje, dok ako pitate Miucciu Pradu i Rafa Simonsa, taj pojam predstavlja nešto nepoželjno.
No, kako je letnja sezona ona kojoj brendovi prepisuju jesenje i zimske trendove, i ovog puta govorimo o Fall/Winter kampanji. Za sada, zeleno svetlo dobile su one koje potpisuju Moschino, Celine, Dior i Prada. Miuccia nas je uvela u svoj interni krug, stavljajući ambasadore u prvi plan, dok je njena mlađa sestra ovog puta odlučila da nas sprovede kroz period odrastanja, modnog odrastanja. Glavna zvezda kampanje bila je Cara Delevinge koja se posle svih nedaća vraća na manekensku scenu. Stoga, donosimo sve o kampanji koja nas je sprovela od prve radosti do zrelosti (na modni način).
(not so) Litte Prada is having a moment
Pre nego se osvrnemo na novu kolekciju, prosto moramo pomenuti činjenicu da je Miu Miu jedan od popularnijih brendova godine. Zastupa takozvani nerdy look ali i girly estetiku u celosti. Od mini suknji s niskim strukom do minijaturnih naočara sa okruglim okvirom, gotovo svi komadi ovog brenda nalaze na našoj wishlist-i. Pored činjenice da smo u potpunosti ispratili Literary Club kao i pop up sagu, neizostavan je i pomen skorašnjih red carpet momenata ove etikete. Gigi Hadid nosila je žuti Miu Miu komplet na premijeri filma Deadpool & Wolverine, u kom je tumačila i ulogu. Pored toga što se manekenka oprobala u ulozi glumice, izabrala je da njen head to toe look potpisuje upravo italijanska etiketa.
Američka pop zvezda Dua Lipa takođe viđena je u Miu Miu kombinaciji. Ovog puta u fokus stavljajući plavu boju na Mad Cool Festivalu.
Cara is the new Miu Miu girl
Nakon privatnih problema koje je naravno ispratila i javnost, britanska manekenka Cara Delevingne vratila se u sam epicentar modeling scene. Nedavno, bila je zaštitno lice nove kampanje za Stella McCartney brend, a sada i za Miu Miu. Takođe, ne krijemo da nas je cone bra saga na Vogue World manifestaciji i više nego oduševila, dok se iza potpšisa kreatora nalazio Gaultier.
Nova Individual Moments kampanja koja je u fokus stavila Fall/Winter 24 kolekciju, približila nam je suštinu esencijalnih komada svakog ormara koji između ostalog prati i naše odrastanje. Od nerdy odeće koju jedva čekamo da prezentujemo u školskim klupama, do glamuroznih bundi koje na neki način označavaju i modnu zrelost, Miu Miu slikovito prikazao je odrastanje u celosti. Sudeći po stajlingu, čini se da je Carina kombinacija predstavljala vrhunac modnog sazrevanja. Dok su ostale poentirale raznovrsne stilske etape.
Kako mi sami sazrevamo, tako sazreva i naš ukus ali i stil. Bitno je razgraničiti činjenicu da stil ne predstavlja samo odevne komade koje nosimo. Već samo stilski prikazuje sve ono što nas krasi iznutra. Stil čine ponašanje, stav, maniri ali i oblačenje. A Miu Miu je upravo ovaj narativ uspeo da predoči svojom novom kolekcijom.
Foto: Miu Miu / Zoë Ghertner / Instagram / @miumiu