Samo nedelju dana nakon što je Pamela Anderson predstavila svoju prvu liniju kupaćih kostima za Frankies Bikinis, a koja nas je vratila u 90-te i Baywatch eru, brend SKIMS iza kog stoji Kim Kardashian, lansirao je swimwear kampanju u kojoj glavne uloge igraju seks simboli 90-ih Carmen Electra i Jenny McCarthy. Slučajnosti ili još jedna Kardashian marketinška strategija – nikada nećemo saznati. Ali nakon prvog pogleda na kampanjske fotografije, jedno naslućujemo – povratak pranja automobila u kupaćim kostimima kao deo kreativne direkcije je ponovo tu.
Mala bela haljina
Ali, pre nego saznamo sve o novoj SKIMS kampanji, vratimo se za trenutak na početak priče. Ko se seća kada je prošle godine Kim Kardashian obukla belu haljinu za koju se ispostavilo da je kopija kreacije Stephena Sprousea iz 1998. godine? Haljinu je najpre ponela Kate Moss na modnoj reviji, a potom i Carmen Electra prilikom dodele MTV nagrada 1998. Isprva se polemisalo da li je reč o vintage komadu, jer ih Kim dosta u svojoj arhivi, ali se brzo ispostavilo da je kopija, tačnije haljina sašivena po meri, a očigledno i uzoru na već postojeću. Carmen Electra se tom prilikom oglasila na Instagramu, ali umesto kritike, pružila je podršku Kardashian-ovoj. Da li je ovaj potez bio ulaznica za novu SKIMS kampanju ili je Carmen Electra oduvek bila samo Kimina inspiracija – ne možemo da tvrdimo.
Carmen Electra & Jenny McCarthy x SKIMS
Nova SKIMS swimwear kampanja je tu i u prvi plan vraća dve planetarno slavne žene Carmen Electru i Jenny McCarthy. Sama kampanja slavi uticaj koji su obe imale na pop kulturu 90-ih. McCarthy-jeva se proslavila nakon što je 1995. godine proglašena za Playboy zečicu godine, dok je Electrina rola u TV seriji Baywatch bila povod da se nađe na gotovo svim naslovnim stranama poznatih svetskih magazina. Upravo taj memorijalni throwback okosnica je nove kampanje. Pa tako vidimo Carmen Electru i Jenny McCarthy na fake naslovnim stranama u SKIMS kupaćim kostimima. Čini se da je Kardashianovoj pošlo za rukom ne samo da osvoji savremene medije već i da retroaktivno se upisuje u medijsku istoriju, pa makar i preko sopstvenog brenda.
Osim o povratku seks bombi 90-ih, najviše pozitivnih komentara ide na račun njihovog izgleda. Više od tri decenije kasnije, one izgledaju kao u piku svoje slave. Vođen time, SKIMS tim imao je na umu da uperi reflektor slave na dve žene koje su obeležile jednu eru. Pored toga, brend želi i da proslavi žensku bezvremenu privlačnost, podsećajući svet da se samopouzdanje i seksepil ne mogu ograničiti. Osim u kreativnoj direkciji, retro vajb se pojavljuje i u novim modelima kupaćih kostima. Klasičan bikini je ponovo tu, a vraća se i jednodelni model bez rukava sa rajsferšlus sa prednje strane.
Foto: Instagram @skims