Kako je Celine postao najpoželjiniji brend današnjice
Kako je Celine postao najpoželjiniji brend današnjice

Kako je Celine postao
najpoželjiniji brend današnjice

Brend francuskog luksuza i sofisticirane jednostavnosti – Celine, kroz svoju dugu istoriju, promenio je nekoliko dizajnera, a poslednjih 15 godina predstavlja jednu od najpoželjnijih modnih etiketa. Za to je ponajviše zaslužno dvoje ljudi – Phoebe Philo i Hedi Slimane, koji su postavili temelje onoga što brend danas predstavlja (iako na dva sasvim drugačija načina). Bilo da ste team Phoebe ili team Hedi, mnogi na svojoj listi želja imaju barem jedan Celine komad – u našem slučaju je tako, zato nas posebno raduje da je brend konačno stigao u MiaMaya Gold store u TC Galerija.

The Phoebe era

Iako istorija brenda Celine počinje 40-ih godina prošlog veka, svoju aktuelnost i preporod nakon krize u koju je zapao krajem 90-ih brend duguje neponovljivoj Phoebe Philo. Era britanske dizajnerke pod krovom francuske kuće trajala je od 2008. do 2017. godine, tokom koje je vizionarski kreirala komade kojima je dala novo značenje pojmu ženstvenosti. Tako je vratila luksuznu relevantnost brendu, ali ponudila i novi pravac ženske mode čija su obeležja bila neutralna paleta, strukturisani komadi i specifične svedene forme. Pod njenom kreativnom palicom, nastali su neki od trademark Celine komada, a njena zaostavština najbolje se ogleda na primeru torbi kojima je obogatila opus brenda, kao što su Trapez, Classic, Cabas – između ostalih.

The Hedi era

Sa Phoebe Philo se završava period u modnom rečniku poznat kao Old Celine. Britansku dizajnerku je 2018. godine nasledio Hedi Slimane, koji je i danas kreativni direktor kuće. Uz belgijskog dizajnera brend je prestao da bude Céline, a postao Celine, pa je simbolično, uz akcenat, izgubio i druga prepoznatljiva obeležja koja je definisala Slimaneova prethodnica. Ipak, Hedi je brend ponudio sasvim novi identitet, ne samo modni, već i konceptualni, ponudivši novu filozofiju ženskog oblačenja. Tako je uz Slimanea Celine postao vrsta ideologije, koja podrazumeva mladačku smelost i odvažnost, misterioznu edgy estetiku koja nenametljivo diktira mnoge aktuelne trendove.

U MiaMaya Gold radnji u šoping centru Galerija, uz brojne komade pređašnjih kolekcija, čekaju vas i modeli iz nove kolekcije za jesen/zimu 2023.

Foto: PR

Učitati još
Zatvori