Celine prezentovao Woman Winter 24 kolekciju, dok je vest o ponovnoj prodaji Supreme brenda iznenadila mnoge
Modno nebo u poslednje vreme serviralo nam je mnoštvo kampanja, novih kolekcija ali i brend ambasadora koje je stavilo pod epitet gorućih vesti. Od Collezione 0 kamapanje Moschino brenda na čelu sa novim kreativnim direktorom, Luke Dončića koji je uz Jumpman izabrao jedan od najvećih srpskih hitova kao matricu, dok je Zoe Kravitz bila glavna zvezda jedne od najvrelijih kampanja sezone koju potpisuje, naravno, Saint Laurent. No, iako visoke temperature uzimaju primat i promovišu vrelo leto, modni talas nam sada prezentuje kolekcije namenjene nešto hladnijoj sezoni. Fall Winter kolekcije trenutno nalaze se u samom epicentru modnih konverzacija i diriguju koji nam to trendovi slede. Ovog puta, u fokusu našla se Celine Woman Winter 24 kampanja, kao i činjenica da je njujorški brend Supreme (opet) prodat.
Celine said – winter staples
Glasine koje stavljaju Hedija Slimanea na čelo CHANEL brenda, na trenutak zaćutale su pomenom nove Woman Winter 24 DE L’ARC DE TRIOMPHE kolekcije. Iako je Virginie Viard zvanično napustila francusku etiketu, i dalje ne posedujemo informacije o novom kreativnom direktoru. No, Hedi nastavio je svoju sagu u Celine brendu, donevši nam novu kolekciju koja u svoj fokus stavlja Triomphe ideologiju. Hedi ovom brendu doneo je notu vanvremenske klasike i elegancije i u sam fokus njenog poslovanja stavio chic narativ. Nova kolekcija, pored ikonične sage paćene Cline motivima, lakovanom kožom ali i dominacijom vune u fokus stavila je i takozvane kapa kačkete. Naravno, pored ready-to-wear sage stigla nam je i nova IT torba pod Garance Bag potpisom.
Supreme got sold (again)
Dok se nečiji profiti dižu, headquarters sekcija njujorškog brenda Supreme osuđna je na nešto drugačiju sudbinu. Još jednom ovaj brend svoje kapitale stavio je u ruke nekih drugih vlasnika. Koji će sada uz svoje ime potpisati CEO titulu. Naime, 2020. brend bio je prodat VF Corporationu grupaciji i samo četiri godine ostao u njihovom vlasništvu. Ova kompanija kupila je njujoršku etiketu za 2.1 milijadru dolara, Sada, ona je upala u ruke EssilorLuxottica, koji u svojoj porodici poseduje optičke brendove Ray-Ban i Oakley, za 1.5 milijardi dolara. Stoga, jasno nam je da je cena ovog brenda koji predstavlja oličenje hypebeast estetike, pala, kao i njegovi profiti. O daljem poslovanju, strategiji i budućnosti brenda za sada nemamo informacije. Ali se nadamo da je na neki način dospeo u prave ruke.
Foto: Instagram / @supremenewyork, @celine /