Saradanju koju smo priželjkivali servirao je manje ni više nego brend Acne Studios, imenujući trenutnu pop i tehno senzaciju Charli XCX licem nove kampanje. Sve uticajne ličnosti koje posluju u sklopu entertaiment industrije poseduju brend s kojim primarno sarađuju. Monica Bellucci je muza Demenica Dolcea i Stefana Gabbane, Zoë Kravitz Anthonya Vaccarella, a Charli XCX Jonnya Johannsona. Charli je zajedno sa svojim stilistom, Chrisom Horanom, koketirala sa mnoštvom brendova. Postala je ambasadorka Velentino Beauty-a, nosila je Saint Laurent, McQueen ali i Gucci, a sada predstavlja lice nove Acne Studios kampanje. Noviteti na modnom planu, neočekivano, stižu i od Addison Rae, koja je lice Marc Jacobs i Vaquera kolaboracije, te u nastavku otkrivamo sve o vestima koje su uzburkale modni epicentar.
Charli XCX kao ultimativna Acne Studios devojka
Cool girls wear Acne Studios
Pri izboru brendova koje će reprezentovati poznati moraju voditi računa o sinergiji estetika. Odličan primer razumevanja brenda i poznate ličnosti predstvaljaju Monica Bellucci i Dolce & Gabbana, Natalie Portman i Dior, Cher i Bob Mackie i mnogi drugi. Estetika koju prezentuje Charli XCX je veoma buntovna i autentična, te je bilo jasno da će postati lice brenda koji je na edgy strani.
Acne Studios komade nose cool devojke, a njegov forte definitivno predstavlja teksas u celosti – bile to autentične farmerke ili torbe. U novoj kampanji Charli je ponela komade iz Spring/Summer 25 kolekcije, koji se već nalaze na našoj listi želja.
Addison Rae postaje fashion it girl?
Trio o kom svi pričaju su defintivno Charli XCX, Troye Sivan i Addison Rae. Američka pevačica i TikTok zvezda nedavno je objavila svoju treću solo pesmu Aquamarine. Put koji je Addison doveo od TikTok plesova do samog epicentra entertaiment industrije je bio dugačak, a sada je došla i do Marc Jacobs kampanje, te se čini da je ovo njena win win sezona.
Pomenuta pop zvezda bila je glavno lice Vaquera i Marc Jacobs kolaboracije. Dva američka brenda su ujedinila snage vrativši Starm Bag model u epicentar modnih dešavanja. Crna krznena torbica evocira Y2K estetiku i proslavlja 40. rođendan Marc Jacobs brenda na autentičan način.
Foto: Brianna Capozzi / Talia Chetrit / Acne Studios / Instagram / @charli_xcx, @marcjacobs, @acnestudios /