S dominacijom TikTok kulture, svaka sezona na neki način dobija i svoj viralni talas koji je karakteriše. Ovog leta to definitivno bio je brat summer fenomen, čija je početna stanica bilo lansiranje albuma poznate pevačice Charli XCX. Jesen sebi prepisala je viralni demure trend. Ali se H&M misteriozno pobrinuo da nas tokom predstojeće kišne sezone zapravo čeka brat autumn. Mnogi brendovi, bili oni modni, kozmetički ili pak sportski, iskoristili su dominaciju brat sage i pomoću njene viralnosti podigli svoje profite na vrtoglave visine. Međutim, ovog puta pitamo se da li je jedan od naših omiljenih high-street brendova upravo misteriozno najavio kolaboraciju sa Charli XCX? Brisanjem svih fotografija sa svog Instagram profila i postavljanjem vibrantne neon zelene profilne fotografije, H&M zaintrigirao je modnu zajednicu. A ovo su naše pretpostavke.
brat summer said – brat autumn?
Mnogi prognozirali su okončanje brat summer sage, dok ga očigledno prenosimo i u jesen. Ovaj album osim toga što je upotpiunio muzičku scenu mnogim hitovima, u koje u brajamo 365, 360, Guess, Apple i mnoge druge, ostavio je veliki utisak kako na modnu industriju. Ali i na pop kulturu u celosti. Rejv koreni brat albuma sa sobom doneli su dominaciju techno i underground muzike. A kada govorimo o modnom uticaju pomenutog kulturološkog fenomena koji zagovara poprilično nemiran stil života, jasno je da je došlo do dominacije neon zelene boje.
Iako zanmo da neon zelenu ove jeseni menjamo bordo bojom, brat autumn koji potpisuje H&M je sve što nam je trenutno potrebno. Generalno, znamo da je Charli već godinama prijateljica kuće pomenutog brenda, te nas ni malo ne čude spekulacije o kolaboraciji.
Charlie XCX x H&M?
Kolaboracija koju isčekujemo.
Ukoliko se pitate šta nas je to navelo ka sumnji o kolaboraciji ova dva giganta, odgovor su upravo marketinški potezi high-street brenda. Naime, H&M impulsivno obrisao je sve fotografije sa svog Instagram profila. I kao boju svoje profilne fotografije selektovao onu neon zelenu. Prva asocijacija na pomenuti kolor je i više nego jasna. A dodatno nas je zaintrigirao i datum koji se nalazi u opisu pomenutog profila. U pitanju je 12. septembar. Što nas navodi na razmišnjanje – da li će ovo biti datum lansiranja kolaboracije? Takođe, pomenuta etiketa u svom bio-u napisala je i H&M & – što definitivno poentira na neku od narednih kolaboracija.
Takođe, Charli okačila je story na kom se u njenom party mess-u vidi H&M račun, a ovaj hint bio je dovoljna potvrda tačnosti naših pretpostavki.
Iako ni poznata etiketa ni pevačica nisu zvanično najavili svoju kolaboraciju, nadamo se da skriveni potezi za cilj imaju hint-ovanje i promociju iste.