Nova era Ganni žene: Christina Ricci kao lice kampanje danskog modnog brenda
Nova era Ganni žene: Christina Ricci kao lice kampanje danskog modnog brenda

Nova era Ganni žene: Christina Ricci kao lice
kampanje danskog modnog brenda

U svetu mode, dolazak novog lica može značiti mnogo više od samog predstavljanja novih kolekcija. To je prilika da se kreira novi narativ i uspostave nova pravila stila. Sada je svet mode svedok fascinantne promene.  Christina Ricci, kultna ikona iz 90-ih, pojavljuje se kao lice najnovije kampanje danske modne kuće Ganni. Ova kampanja, koja će biti predstavljena na pariskoj Nedelji mode sledećeg meseca, simbolizuje ne samo povratak Ricci na modnu scenu, već i novu eru za brend Ganni.

Christina Ricci kao novo lice kampanje brenda Ganni

Christina Ricci se vraća u modni svet nakon gotovo dve decenije. Njena karijera, koja je započela još u tinejdžerskim danima, uključivala je uloge koje su postale deo pop-kulture, poput onih u filmu Addams Family i kasnije u Casperu. Međutim, u poslednjih nekoliko godina, Ricci je ponovo u središtu pažnje zahvaljujući uspehu serija kao što su Yellowjackets i Wednesday. Takođe, zahvaljujući ulogama u spotovima za muzičke hitove, kao što je hit Doje Cat – Monster.

Novi modni poduhvat Riccijeve u saradnji sa Ganni-jem dolazi u trenutku kada je brend poznat po svom prepoznatljivom, avangardnom stilu. Kampanja za jesen/zimu 2025, pod nazivom Who’s That Girl?, nudi uvid u više dimenzija Ganni žene. Christina Ricci je svestrano prikazana u tri ključna lika. Prvi lik, The Protagonist, prikazuje Ricci kao samopouzdanu ženu koja balansira između karijere i privatnog života, držeći u rukama veliki mobilni telefon iz 90-ih. Drugi lik, The Free-Spirit, oslikava je kao spokojnu i spontanu osobu u chunky skandinavskom pletenom džemperu i čizmama do kolena. Treći lik, The Unconventionalist, naglašava njenu cool i elegantnu stranu u crnoj haljini sa šljokicama.

The Protagonist, The Free-Spirit & The Unconventionalist

Ricci je izjavila da je najviše uživala u ulozi The Free-Spirit. Ona odražava njen lični stil i osećaj udobnosti. Kako navode pojedini mediji, Ricci je istakla da je volela što je mogla da istražuje različite karaktere, kao i što je imala priliku da se zabavi na snimanju, uključujući i neke šokantno-smešne trenutke.

U kampanji se pored fotografija nalaze i video materijali. U njima Ricci igra različite uloge u duhovitim i originalnim scenama. Njena predanost likovima koje igra, kao i njen lični stil, koji se sastoji od udobnih i funkcionalnih komada, čini je savršenim predstavnikom Ganni brenda.

Povratak Christina Ricci u modnu industriju predstavlja ne samo njen lični povratak, već i novi pravac za brend Ganni, koji nastoji da se izdvoji sa inovativnim pristupom modi. Sa kampanjom koja će uskoro biti predstavljena u Parizu, Ganni i Ricci zajedno kreiraju novu modnu narativu koja obećava da će zaokrenuti trendove i inspirisati novu generaciju ljubitelja mode.

Foto: Instagram: @ganni

Učitati još
Zatvori