Kim Kardashian nedavno je, tokom svom odmora na Turks & Caicos ostrvu, ponela total autfit brenda Chrome Hearts a nama su za oko zapale takozvane hotelske papuče čija je tržišna cena 475$.
Naravno da se povela rasprava na socijalnim mrežama o besmislu postojanja ovog komada, kako je Carrie Bradshaw za ovaj budžet pre nešto više od dve dekade mogla da ulovi par Jimmy Choo sandala. Postavlja se pitanje – da li prodaja ovih papuča kao zadatak ima da testira našu inteligenciju?
Svaka roba ima svog kupca?
Američki brend Chrome Hearts nastao je u Holivudu davne 1988. godine, visoko se kotira u celebrity krugovima a jedno vreme ga je endorsovala i Bella Hadid.
Brend je poznat po specifičnom krstu koji se provlači kroz skoro svaki njihov dizajn, a o njemu je u svojim pesmama pevao i The Weekend.
Kako je Kim Kardashian jedna od najpraćenijih ličnosti na planeti svaki njen korak je zabeležen na paparazzo fotografijama – pa tako i onaj koji pravi u Chrome Hearts hotelskim papučama od 475$.
Naime, kada se otkrilo da rijaliti zvezda nosi obične platnene papuče koje koštaju kao avionska karta od Beograda do Rima nametnulo se pitanje – šta nam modna industrija ovim potezom poručuje? Da li imidžno izgrađen brend može da nam proda ovakav komad po sumanutoj ceni jer se dobro kotira na modnom tržištu ili je ovo prosto sve jedan veliki psihološki test?
I za kraj – da li je i ovaj product placement sponzorisan?
Kako brendovi danas većinski deo marketinga zasnivaju na ‘slučajnim’ paparazzo fotografijama postavlja se pitanje – da li je ovaj total look izbor stiliste Kim Kardashian ili unapred plaćen i osmišljen PR brenda? Kako živimo u eri koja promoviše stvari i usluge 24/7 velika verovatnoća je da je u pitanju opcija broj dva, a svrha reklame nije porast prodaje papuča od 475$ već održavanje imidža koji Chrome Hearts kao brend uživa u društvu. Point taken.
Foto: Profimedia, Instagram / @hypebeast