Novi dan, nova Zarina kolaboracija.
Španski high-street brend se godinama odupirao promeni strateških igrica i uspostavljanju partnerskih odnosa sa ciljem kreiranja kolekcija u saradnji sa drugim (čitajte luksuznijim) etiketama. Ova pravila odnosila su se i na negodovanje prepoznatljivih lica i celebrity kampanja kako bi fokus uvek bio upravo na Zari i njenim verzijama popularne mode. Međutim, jasno je da je sa novim načelima nazasite industrije sve palo u vodu i dominatni retailer je u potpunosti promenio biznis plan.
Bilo kako bilo, Kate Moss, Irina Shyk i Kaia Gerber su uveliko lica Zarinih kampanja, a ne tako davno lansirane su i kolekcije u saradnji sa svetskim kompanijama kao što su Everlast i Ford. Ovog puta, donosimo sve o (još jednoj) Clarks x Zara kolaboraciji koja je stupila na scenu.
History of Clarks
Ultimativni brend obuće visokog kvaliteta osnovan je davne 1825, a i dan-danas važi za jednom od najistaknutihih proizvođača cipela formalnog izgleda. Prvobitna ideologija kreiranja oslanjala se na dečiju školsku obuću, posebno uzrasta između četiri i dvanaest godina. Takođe, brend Clarks prepoznatljiv je po Desert Boot modelu čizama od antilopa. Takozvane pustinjske čizme koje su lansirane 1950. dizajnirao je Nathan Clark 1950, a inspirisane su obućom koju su nosili britanski oficiri.
Clarks x Zara
Dva brenda gotovo nespojivih ideologija dizajniranja još jednom su lansirali kolekciju koja prikazuje redifinisane siluete kultnih Clarks modela. Ovog puta, reč je o četiri modela među kojima su i dve nekonvencionalne siluete sa otvorenom petom. Svi modeli su inspirisani fluffy estetikom i podrazumevaju mekane materijale, a pored bež i kamel varijatni, u kolekciji se nalazi i siluete u teget boji.
Naš favorit su bež cipele sa otvorenom petom.
Journal finds: Komadi iz nove Clarks x Zara kolekcija
Foto: Zara