Nakon što je Coperni izveo performans za pamćenje na ready to wear reviji za sezonu spring/summer ’23. i umetnik Manel Torres uživo na pisti obukao Bellu Hadid u takozvanu sprej haljinu, francuski brend postao jedan od onih o kojem se najviše govorilo u protekloj godini. Osnivači brenda, Sébastien Meyer (kreativni direktor) i Arnaud Vaillant (CEO) u istom duhu nastavili su i sa fall/winter 23. revijom na kojoj su prikazali modernu bajku o odnosu između ljudi i tehnologije tako što se na samoj pisti pored modela nalazio i Spot® mobilni roboti koji su upravo modelima dodavali aksesoare.
Once again, Coperni je izazvao značajnu pažnju – kako modnih entuzijasta, tako i onih van same industrije.
Coperni stigao u Koncept45
Shodno svemu što smo do sada napisali o ultimativnoj pariskoj modnoj kući, sa uzbuđenjem smo dočekali vest o tome da se upravo prepoznatljive Coperni torbe, čizme, haljine i ostali artikli iz pre-spring 23 kolekcije nalaze u Koncept45 ponudi. Ni iconic komadi nisu izostali, pa je u Koncept 45 stigla swipe torba, koja je Coperni pozicionirala na svetsku modnu scenu. Forma torbe inspirisana je dugmetom za otključavanje telefona na iPhone-u.
Ostatak kolekcije pronađite na linku.
Linearne forme
Prepoznatljivi dvojac, Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant iskustvo su stekli u najuticajnijim modnim kućama kao što su Balenciaga i Chanel, a rezultat je očigledan – jasne linearne forme, krojevi koji podsećaju na najfinije origami figure i čista silueta deo su vizuelnod Coperni identiteta još od osnivanja brenda 2013. godine.
Foto: Koncept45