Coperni ove godine slavi desetogodišnjicu od inicijalnog osnivanja, a brend je svoj peek momenat doživeo na S/S ‘23 reviji, kada je Bella Hadid u real time-u (uz pomoć savremenih tehnologija) dobila svoje novo odelo – belu haljinu.
Od tada je Coperni glavna tema u modnim krugovima, a osnivački duo Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant konačno ubiraju plodove svog rada i višedecenijskog iskustva u modnoj industriji. Obojica su 2015. godine bili kreativni direktori modne kuće Courrèges, dok je Arnaud pre toga iskustvo sticao u modnim kućama kao što su Chanel i Balenciaga.
Nakon izleta u kreativne vode za druge brendove ovaj dinamični duo rešio je da 2018. godine uradi Coperni revival, a ova modna kuća danas se odlično kotira na globalnoj modnoj lestvici.
Mačići glavni akteri Coperni praznične kampanje
Karl Lagerfeld je svoju mačku Choupette neretko slikao za Chanel modne kampanje, a sada imamo Coperni cats edition. S obzirom na napredak tehnologije (koji Coperni tim vrlo koristi u okviru svoje promocije) ne znamo da li mačke zaista poziraju pored atraktivnih modela torbi ili su, pak, u pitanju AI generated fotografije. Bez obzira na način na koji su nastale, nivo praznične slatkoće eskalirao je onog momenta kada su ove slike puštene u javnost, a brendu samo koristi stepen viralnosti koji mu ova nova kampanja svakodnevno donosi.
Kampanje retko doprinose samoj prodaji, ali esktremno doprinose imidžu brenda. Nekada se previše snage ulaže u kreativu promotivnog materijala da brending postane jači od same kolekcije (pravi primer za to je Jacquemus), što može biti mač sa dve oštrice. Coperni, sa druge strane, u fokus stavlja prvenstveno prepoznatljiv dizajn, a reklamna kampanja je tu samo da zacementira popularne modele koji su tokom tekuće godine doživeli veliku prepoznatljivost. Good job.
*Brend Coperni se u Srbiji može pronaći u okviru Koncept 45 radnje
Foto: Instagram / @coperni