Da li modna kuća Coperni ima najslađu prazničnu kampanju ikada?
Da li modna kuća Coperni ima najslađu prazničnu kampanju ikada?

Da li modna kuća Coperni ima najslađu
prazničnu kampanju ikada?

Coperni ove godine slavi desetogodišnjicu od inicijalnog osnivanja, a brend je svoj peek momenat doživeo na S/S ‘23 reviji, kada je Bella Hadid u real time-u (uz pomoć savremenih tehnologija) dobila svoje novo odelo – belu haljinu.

Od tada je Coperni glavna tema u modnim krugovima, a osnivački duo Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant konačno ubiraju plodove svog rada i višedecenijskog iskustva u modnoj industriji. Obojica su 2015. godine bili kreativni direktori modne kuće Courrèges, dok je Arnaud pre toga iskustvo sticao u modnim kućama kao što su Chanel i Balenciaga.

Nakon izleta u kreativne vode za druge brendove ovaj dinamični duo rešio je da 2018. godine uradi Coperni revival, a ova modna kuća danas se odlično kotira na globalnoj modnoj lestvici.

Mačići glavni akteri Coperni praznične kampanje

Karl Lagerfeld je svoju mačku Choupette neretko slikao za Chanel modne kampanje, a sada imamo Coperni cats edition. S obzirom na napredak tehnologije (koji Coperni tim vrlo koristi u okviru svoje promocije) ne znamo da li mačke zaista poziraju pored atraktivnih modela torbi ili su, pak, u pitanju AI generated fotografije. Bez obzira na način na koji su nastale, nivo praznične slatkoće eskalirao je onog momenta kada su ove slike puštene u javnost, a brendu samo koristi stepen viralnosti koji mu ova nova kampanja svakodnevno donosi.

Kampanje retko doprinose samoj prodaji, ali esktremno doprinose imidžu brenda. Nekada se previše snage ulaže u kreativu promotivnog materijala da brending postane jači od same kolekcije (pravi primer za to je Jacquemus), što može biti mač sa dve oštrice. Coperni, sa druge strane, u fokus stavlja prvenstveno prepoznatljiv dizajn, a reklamna kampanja je tu samo da zacementira popularne modele koji su tokom tekuće godine doživeli veliku prepoznatljivost. Good job.

*Brend Coperni se u Srbiji može pronaći u okviru Koncept 45 radnje 

Foto: Instagram / @coperni

Učitati još
Zatvori