Nedelja mode u Parizu tek što je počela, a Coperni je već zabeležio svoj viralni trenutak slave – i to pre nego što je nova kolekcija uopšte predstavljena. Ovog puta, nije bila potrebna čak ni Bella Hadid, pa ni umetničko-tehnološki performans na pisti. Dovoljna je bila jedna Instagram objava ili, preciznije, jedna torba. Međutim, kada je Coperni u pitanju, to – naravno – nije mogla da bude tek bilo koja torba.
Francuski brend koji predvode dvojica mladih dizajnera, Sébastien Meyer i Arnaud Vaillant, sada već emblematičnu Swipe Bag, prvi put su predstavili u okviru kolekcije za jesen/zimu 2019. U međuvremenu, sa novim kolekcijama, dolazila su i nova reizdanja ove minimalističke torbe, čime je ovaj komad postao svojevrstan sinonim za Coperni ili, barem, njihove aksesoare. Ukratko, ono što je Birkin za Hermès, a Jackie za Gucci, to je Swipe Bag za mladu francusku kuću.
Back to the future
Ovog puta, predstavljanjem Swipe Bag za 2024. godinu, Coperni želi da nas vrati u 2004. Zato ovaj aksesoar postaje CD plejer – ili CD plejer postaje torba? Kako bilo, poruka je jasna – otkažite Spotify pretplatu i obrišite prašinu sa starih diskova. Ipak, ako ste pomislili: „Ne treba mi Coperni plejer, mogu samo izvaditi svoj stari iz podruma“, mi vam kažemo – look again. Iako podseća na nešto što smo nosili te 2004. godine, ova torba zapravo je savremenija nego što to na prvi pogled izgleda. Kao brend koji vešto inkorporira poslednje tehnološke napretke u svoju dizajnersku ideologiju, Coperni je ovaj komad izradio uz pomoć 3D štampača.
Šta nam je modna kuća još spremila za naredno proleće, saznaćemo u petak, 29. septembra, kada će biti održana revija u Parizu.
Foto: Instagram