Viralna kampanja u kojoj manekenka pada niz stepenice, reklo bi se, nije bila dovoljna za luksuznu amričku etiketu, pa je Marc Jacobs ponovo pozvao Yulyju Shadrinsky, kako bi zajedno srušili internet. Ili sve u ofisu? I jedno i drugo je ispravno.
Naime, upravo je osvanula nova kampanja u kojoj glavnu ulogu tumači glumica Dakota Fanning. U novoj kratkometražnoj reklami vidimo naizgled miran dan u kancelariji koji se ubrzo pretvara u izraz bunta i dozu anarhičnosti praćenu lomljenjem monitora. Vidimo i omiljenu nam Marc Jacobs Tote Bag u roze boji.
When intrusive thoughts win
Sekcija za komentare ispod ove objave je neizostavan element kampanje, a mi izdvajamo onaj koji ističe intrusive thoughts kao razlog buntovničkog ponašanja Dakote Fanning. Bilo kako bilo, neprikosnovena kreativna vizija Yulyje Shadrinsky ne ruši samo granice modne indistrije, pa ni kompjutere u kancalariji, već i rafove u luksuznim zlatarama.
Iako je deo industrije godinama unazad, upravo video u kojem devojka u bundi razbija sve pred sobom u jednoj njujorškoj juvelirnici bila je prekretnica njenog rada. Internet je brujao najviralnija reklama za brend nakita The M Jewelers, a snimak su videli i oni kojima moda nije sfera interesovanja. Pored toga, njene radove prepoznali su i Rabbane, YSL, Jean Paul Gaultier, Alexander Wang i mnogi drugi.
Pre nego što nam je Marc Jacobs podario još jednu kampanju koja predstavlja izraz genijalnosti i jednostavnosti, Dakota Fanning se već pojavila u istom autfitu i to na fotografijama iza kojih stoji jedan jedini Juergen Teller. Reč je o kampanji za kolekciju Spring 2024, a za stil je bio zadužen Alastair McKimm koji je ujedno stilizovao i Gucci reviju na Nedelji mode u Parizu za sezonu Fall/Winter 24. Pored roze Tote Bag, Dakota na jednoj od fotografija nosi i Cristal Denim Snapshot.
Foto: Instagram (@marcjacobs)