Praznična sezona za naše omiljene brendove znači samo jedno – vreme za festive kampanje koje dižu profite i izdvajaju brendove čija će prodaja pranzičnog, iliti gift giving, asortimana biti u neočekivanom plusu. Kraj godine predstavlja zaključak velikog i temeljnog poglavlja od 12 članova, ali i vreme kada digitroni i računice diktiraju sledeći potez kreativnog vođstva u modnim brendovima. Koliko god moda bila jedna od najkreativnijih umetničkih grana koja podstiče revoluciju na gotovo svim poljima, iza nje stoje lanci prodaje koji je imenuju jednom od najvećih industrija na svetu. Brend čija je prodaja neočekivano pala je Gucci, na čijem se čelu nalazi italijanski dizajner Sabato De Sarno.
Većina njegovih kolekcija se i dalje zvanično ne nalazi na policama Gucci prodajnih objekata ali je njegov Ancora asortiman, koji je imenovao bordo bojom sezone, odavno in store. Modni kritičari tvrde da će se Sabatov Gucci odlično prodavati, servirajući potpuni kontrast kao odgovor na stvaralaštvo pređašnjeg kreativnog direktora Alessandra Michelea koji je sada na čelu Valentina.
No, nakon neočekivanog pada profita, Gucci je servirao najbolju prazničnu kampanju ove godine. Reč je o Gucci Gift kampanji čiji je novo lice glumica Dakota Johnson, a sve o ovom moćnom dvojcu otkrivamo u nastavku.
Gucci Gift timeline
Gucci Gift kampanja definitivno je jedna od najboljih ove godine. Svedočili smo poklonima brendova kao što su Prada, Miu Miu i Jacquemus, kao i panettone kolačima koje potpisuju luksuzne etikete. Međutim, ukoliko pitate Sabata De Sarna, Gucci praznična kampanja se servira u etapama. Prvo poglavlje popularne kampanje počelo je u londonskom hotelu Savoy, a glavne zvezde tumačile su Kendall Jenner i Jessica Chastain.
Ubrzo, Gucci nas šalje u planine uz italijanskog tenisera Jannika Sinnera kao glavnu zvezdu. Jannik Sinner je od samog početka svoje karijere Gucci dečko. A znimljiva činjenica je da predstavlja prvog tenisera koji je na Vimbldonski teren uneo torbu sa monogramom, što je pre njegove pojave bilo striktno zabranjeno. I da – torbu je potpisao Gucci, uz glasni GG monogram.
Nakon planina Gucci okuplja ni manje ni više no Tinu Knowles i Solange u sklopu Holidays at home poglavlja kampanje. Ova etapa naterala je mnoge da se zapitaju – gde je Beyoncé?
Za sada poslednje poglavlje, poznatije kao Night in Florence, okupilo je mnoge poznate ličnosti odevene u party wear poznatog brenda. Dakota Johnson zasijala je upravo u ovoj etapi Gucci Gift kampanje, zajedno sa Juliom Garner i Markom Fosterom.
Dakota Johnson kao lice Gucci Gift kampanje
I bez digitrona koji izaziva Sabata De Sarna na bolju prodaju možemo zaključiti da Gucci Gift kampanja puno košta. Na sajtu poznatog brenda postoji čitava Gucci Gift sekcija, sa pažljivo biranim poklonima iz sfere mode, enterijera ali i lepote. Poznata glumica Dakota Johnson je i te kako doprinela vizibilitetu kampanje svojom pojavom u jednoj od njenih završnih etapa. Dakota, koju neretko možemo videti u prvim redovima revija poznatog brenda, pozirala je u party wear-u italijanske etikete noseći zanosu Gucci Jackie torbu. Jackie model je apsolutni hit, a onaj koji je Dakota ponela, u bordo boji, definitivno dodajemo na listu želja.
Dakota Johnson je ultimativna Gucci devojka, a pomenuti modni dvojac je definitivno jedan od najuticajnijih na modnoj sceni.
Foto: Instagram / @gucci /