Igra prestola se nastavlja, a klima na modnoj sceni se ubrzano menja. Pharrell se uveliko dokazao LVMH-u, Sabato de Sarno je odvojio Gucci od opterećujućeg kiča Alessandra Michelea, Sarah Burton je dobila zamenu koja se nije dopala javnosti, ne zato što je Seánu McGirru loš u svom poslu već je Kering nadaleko poznat po svojoj neinkluzivnosti, a na mesto Gabriele Hearst u pravom trenutku postavljena je Chemena Kamali. Sada je na red došao Moschino koji se oprostio od Jeremyja Scotta još početkom godine. Iako ne možemo da zamislimo Moschino bez ekstravagantnih vizija američkog dizajnera, sa nestrpljenjem čekamo prve radove novog kreativnog direktora. Davide Renne je upravo postavljen na čelo italijanske luksuzne modne kuće.
Ko je Davide Renne?
Renne je i više nego poznato lice modne industrije. Naime, novi kreativni direktor modne kuće Moschino čak dve decenije radio je u woman’s style departmanu ni manje ni više nego italijanskog brenda Gucci. Bio je glavni dizajner ženske linije, a od prvog novembra imaćemo priliku da vidimo viziju koju je namenio novoj matičnoj kući. Biće zadužen za mušku, ženski i liniju nakita. Debitansku kolekciju predstaviće u februaru 2024. godine na Nedelji mode u Milanu. Prva kolekcija Davida Rennea biće za sezonu Fall/Winter 24.
Poslednja kolekcija Jeremyja Scotta za Moschino uključivala je šlaufe za plivanje. Na engleskom se isti zovu inflatable, čime je Jeremy, u skladu sa sopstvenim vizuelnim jezikom, predstavio rastuću inflaciju u svetu (obe reči imaju isti koren, od latinskog glagola inflare – naduvati). Da li je, nekim komičnim poigravanjem sudbine, upravo nadolazeća ekonomska kriza presudila Jeremyjev odlazak? Kompanija Aeffe, u čijem je Moschino vlasništvu, prošle godine zabeležila je deficit od oko devet miliona evra, spram 352 miliona prihoda. Kako će izgledati redefinisan vizuelni identitet brenda i da li će se dolazak Davida Rennea isplatiti kompaniji, ostaje da saznamo.
Foto: Instagram (@moschino, @jeremyscott)