Efekat ogledala: Kako smo konačno dobili Gucci koji zaslužujemo
Efekat ogledala: Kako smo konačno dobili Gucci koji zaslužujemo

Efekat ogledala: Kako smo konačno
dobili Gucci koji zaslužujemo

Mesec izrazitog mensweara je uveliko u toku, a Nedelju mode u Milanu obeležila je, očekivano, Gucci revija i prva linija muške odeće novog kreativnog direktora Sabatoa de Sarnoa. Iako smo bili sigurni da je maksimalistička era kiča i haosa Michelea zvanično zapečaćena, nismo mogli ni da pretpostavimo u kojoj meri će upostavljanje novih stilskih ideologija biti značajan potez za italijanski luksuzni brend.

Jasno je da nije reč o „novim“ ideologijama već o odavno isprobanoj formuli Toma Forda čiji imperativ je bespogovorno bio – seksi minimalizam. Nakon debitantske revije i prvih kampanja poklekli smo i skepticizam nakratko ostavili po strani jer je Sabato de Sarno zaista dokazao da je ozbiljan igrač. Fast forward, došao je i trenutak predstavljanja prve menswear kolekcije, a definiciju iste svodimo na dve reči – efekat ogledala.

efekat ogledala

Efekat ogledala i prva menswear kolekcija

Na samom početku definišemo pojam efekat ogledala kojim je Sabato de Sarno lično okarakterisao prvu liniju muške odeće. Jednostavno je, reč je o dizajnima koji su preslikani iz njegove debitantske kolekcije, a dolaze iz kategorije ženske linije. U pitanju je šest komada poput cherry red kožne jakne, maxi crnog kaputa, pruga, kao i tri total looka koja uključuju farmerke, teget džemper i jaknu.

Momci takođe nose velike Jackie torbe – i to je jednostavno tako. Sabato je rukavice upario sa odabranom nijansom torbe, a kada je reč o dominatnoj kolor paleti ističu se grafitno siva i tamnocrvena dok predviđamo da će avokado zelena biti jedan od predstojećih trendova. Dugačke tanke kravate? Veliko – da.

efekat ogledala
efekat ogledala

Gucci dečaci su odrasli

I zaista jesu. Minimalističke forme i pažljivo dozirana formalnost definišu stil onoga što sada nazivamo Gucci boy kategorijom. Oni sada znaju šta žele i prošao ih je haotični pubertet neobuzdanog kiča, a i njihov seksipil je postao neizostavna komponetna novog uspostavljenog identiteta.

Sabato je škola Toma Forda, a sada vi, mi, oni prepisujemo od najuticajnijih znalaca ponešto o istinskom poimanju stila i mode kao vrhovne discipline proučavanja.

efekat ogledala
efekat ogledala

Gucci by Sabato

Osim što je prva kolekcija muške linije u izvedbi italijanskog dizajnera postavila nova pravila igra unutar modne industrije, ova revija biće upamćena po neprikosnovenoj atmosferi koju je kreirala lukavo osmišljena plejlista iza koje stoji Mark Ronson.

Još jedna zanimljivost? Od ukupno 56 modela koji su prošetali pistom, čak 35 predstavljaju takozvana nova lica industrije. Plastičnije rečeno, njih 35 prvi put šetaju svetskom modnom pistom.

Foto: Instagram (@gucci), Launchmetrics/spotlight

Učitati još
Zatvori