Izgleda da početak 2024. godine protiče u znaku raskida. Prvo je doviđenja višedecenijskom partnerstvu rekao Tiger Woods, dok ga je Nike pozdravio sa rečenicom It was a hell of a round, Tiger. I zaista – it was. S druge strane medalje, na apeninskom poluostrvu još jednoj modnoj romansi došao je kraj. U pitanju je rastanak italijanskog modnog maga Sergio Rossi i Evangelie Smyrniotaki, art[istic] director i jedne od najperspektivnijih kreativnih imena u svetu savremene mode, svima nam dobro poznate pod pseudonimom @styleheroine.
It was hell of a ride, Sergio Rossi..
Ikona luksuzne obuće i grčka influnserka saradanju su započeli u januaru 2022. godine kada su čelnici Sergio Rossi najavili novo [a very chic] poglavlje u razvoju ovog brenda. Tokom prethodne dve godine Smyrniotaki je bila zadužena za razvoj brend identitet, osmišljavanje kampanja, kreiranje contenta i ostalih kreativnih aspekata. Evangelie je u Sergio Rossi unela znatnu promenu, dajući ovom tradicionalnom brend potpuno novu, smelu i za nijansu ekstravagantu notu svojom estetikom i kreativnom vizijom. Kako je sama napisala na svom Instagramu @styleheroine, najveći izazov joj je bilo donošenje nove, savremene perspektive uz poštovanje bogatog nasleđa koji ovaj brend poseduje.
Često bi se u svom radu vraćala nekoliko koraka unazad, zalazeći u arhivu i crpeći inspiraciju iz prošlosti kojom je potom dodavala dah savremenog, nekonvencionalnog i edgy tona, flertujući uvek na tankoj granici vanvremenskog i savremenog. Za nju je svaki par cipela predstavljao posebnu priču. Priču o sampouzdanju, osnaživanju, o željama i snazi u kojoj omiljeni komad svake žene predstavlja partnera na putovanju zvanom život, pre nego luksuzni aksesoar.
U Sergio Rossi, jedan od najinspirativnijih aspekata mog posla bio je usmeravanje dizajna jednog dela kolekcije, kreiranje cipela koje ne krase samo stopala već osnažuju duše. To je umetnička forma u kojoj su svaki šav, linija i kroj predstavljali sebi svojstven jezik samopuzdanja.
Od prve samostalne kolekcije, preko art direkcije za kolaboraciju sa brendom Wolford, do potpune transformacije kreativne vizije – uticaj koji je Evangelie ostavila u brendu izuzetno je jak. Kako će shoe heaven izgledati bez @styleherioine ostaje nam da vidimo, ali i gde će svoj nekonvencionalni art[istic] pečat sledeće ostaviti Smyrniotaki, definitivno ćemo ispratiti.