Avangardna moda u savremenom poimanju umetničke forme dizajniranja odeće više ne izmamljuje burne reakcije javnosti. Osim kada je reč recimo o Demni ili pak debitantskoj Fendi x Pokémon kolaboraciji. Iako smo prepoznatljive motive japanske animirane franšize imali priliku da vidimo u saradnji sa brojnim svetskim brendovima, luksuzna moda je svim snagama odolevala ovom trendu. Sve do ovog trenutka. Iako verujemo da širom scene postoje zaluđenici koji bi (poput nas) mogli da pogode svakog Pokémona, nismo sigurni da bismo omiljenog zmaja želeli na luksuznoj torbi. Bilo kako bilo, Fendi je lansirao liniju upravo ovakvog dizajna, ali zanimljivost jeste da za to postoji dobro objašnjenje (ili jednostavan izgovor?).
Year of the Dragon
Debitantska Fendi x Pokémon kolaboracija kreirana je sa ciljem proslavljanja godine Zmaja s obzirom na to da će prema kineskoj tradiciji naredni period biti u znaku upravo ove mitske životinje. Upravo zbog toga, na kultnim modelima Fendi torbi nalaziće iscrtani Dragonite, Dragonair, i Dratini. Tako je modna industrija još jednom dokazala da se iza njenih estetskih vragolija bespogovorno krije promišljeni narativ kojim nastoje da obeleže važne trenutke savremenog društva. Svidelo se to nama ili ne.
Fendi x Pokémon (x Fragment Design)
Fendi x Pokémon kolaboracija nije ostala u okvirima ova dva elementa već je neprikosnovena dizajnerska vizija pripala japanskom muzičaru, producentu i kreatoru Hiroshiju Fujiwariju koji stoji iza brenda Fragment Design. Pored torbi Pokémon motive imaćemo priliku da vidimo i na pojedinim kožnim komadima, aksesoarima, nakitu, privescima za ključeve itd. Takođe, Fragment Design i Fendi kreirali su opširniju kolekciju koja uključuje vizuelne ideologije obe brenda dok se kolor paleta i dalje oslanja na Pokémon estetiku.
Ova linija biće lansirana 4. januara 2024.
Foto: Instagram (@hypebeaststyle, @fujiwarahiroshi, @calebxswag)