Pink boja nas po default-u asocira na Valentino, a sigurni smo da je za to nekim delom zaslužna i viralna kampanja ove modne kuće u kojoj Zendaya i Louis Hamilton nose head to toe pink autfite.
U ovoj festive sezoni brendovi se nameću kroz razne vrste marketing zamki za potrošače, a poslednja u nizu nam dolazi u vidu Valentino x Harrods pop up-a, u okviru kojeg se pije pink topla čokolada.
Pink is not dead
Sve je tu – pink ćebad na stolicama, jelka sa velikim pink Valentino znakom, mini truck koji prodaje napitke u pink boji, koji se (gle čuda) služe u pink čašama sa velikim slovom V. U slučaju da vam je promaklo da je u pitanju Valentino.
Instagram i Tik Tok puni su precizno montiranih klipova koji sadrže sve gore navedene elemente, a ko god se od turista zatekne u Londonu trčećim korakom hita ka ovoj extended Barbie movie lokaciji.
Sve što nam fali je rom-com sa božićnom tematikom, gde se glavni junaci upoznaju baš u ovom pink mikrokosmosu ispred najskuplje robne kuće na svetu. Netflix, da li se čujemo?
Pink, but make it Valentino
Ova nijansa pink boje registrovana je pod #PinkPP i zvanično zavedena na “Pantone” Institutu za boje. Ona se takođe može okarakterisati kao nešto najbliže sintagmama Barbie pink ili Bubblegum pink, a služi da predstavi nasledstvo modne kuće u novom, svežem ruhu. Ovo je na neki način i novi brend DNA momenat, jer smo u poslednjih par sezona nebrojeno puta čuli frazu – Treba mi Valentino nijansa pink.
Ako se, tokom ove praznične sezone, zateknete u Londonu, a Valentino komadi su izvan budžeta, tu je uvek pink topla čokolada – ali i kafa i ostali topli napici.
Foto: Instagram / @perry.ldn / @zen.daya_coleman / @_zoemarch