Florals for spring? Modna zajednica kaže – da, a potvrđuje i nova viralna kampanja modne kuće Mona
Florals for spring? Modna zajednica kaže – da, a potvrđuje i nova viralna kampanja modne kuće Mona

Florals for spring? Modna zajednica kaže – da, a potvrđuje i nova viralna kampanja modne kuće Mona

Film Đavo nosi Pradu /The Devil Wears Prada / iz 2006. godine jedan je od najikoničnijih ostvarenja ranih 2000-ih godina. Razlog za to / pored fantastične mode i glume / su i brojne urnebesne replike. Jedna od njih svakako je i ona koju Miranda Presley / Meryl Streep / izgovara kada joj na redakcijskom sastanku predlože da u prolećnoj kolekciji predstave odeću u cvetnom printu. Mirandin odgovor Florals? For spring? Groundbreaking – postao je slavan, a ujedno i slogan nove kolekcije modne kuće Mona koja je samo par sati nakon lansiranja postala viralna.

Razlog tome je pre svega jer je reč o groundbreaking kolekciji o čemu ćemo nešto kasnije, ali i činjenici da je ovo prva Monina kampanja koja je urađena uz pomoć AI (artificial intelligence) alata čija se upotreba sve češće primenjuje u svetu mode. Long story short, ovog proleća, Đavo nosi Pradu Monu / i floralni print /.

Bloom baby, bloom

Nakon nešto manje od dve decenije, ove sezone floralni dezeni su ponovo na vrhuncu popularnosti, osvajajući modne piste, ali i svakodnevne odevne kombinacije. Draž cvetnih dezena leži u sposobnosti da unesu osveženje i živost u svet mode / i garderober /. Bilo da su diskretni i delikatni ili ekstravagantni i šareni, floralni motivi mogu se prilagoditi različitim stilovima i prilikama. Ovog proleća, pojavljuju se na haljinama, suknjama, košuljama, u kombinaciji sa jednobojnim modnim dodacima. 

MONA nova kolekcija
MONA nova kolekcija

Mix & Match

Kombinovanje cvetnog dezena može biti inspirativno i kreativno. Za svečane prilike, haljine sa cvetnim printom daće romantic & elegant look, dok cvetni komadi u kombinaciji sa farmerkama i kožnim jaknama mogu biti idealan match za nešto opušteniji look. Nezavisno od toga da li birate cvetne komade kao statement detalj ili total looknežne pastelne tonove ili upadljive boje, cvetni dezeni su must.

Mona goes viral

Upotreba veštačke inteligencije (AI) u modnom svetu odavno je uzela maha. Ipak, uprkos svetskim trendovima u kojima moda i artificial intelligence igraju u istom / kreativnom / timu, malo je onih koji na lokalnom tržištu koriste AI alate. Modna kuća Mona hrabro je prigrlila digital trendove lansirajući prvu AI kampanju koja je u rekordnom roku postala viralna. Uz kobinaciju audio-vizuelnih efekata nova Mona kampanja donosi imerzivno iskustvo. Journal tim podržava inovativnost i izdvaja četiri ključna komada iz nove spring kolekcije koja možete nositi zajedno ili odvojeno. Ono što im je zajedničko jeste mogućnost da podignu svaku kombinaciju na viši nivo. 

MONA nova kolekcija
Mona nova kampanja

Journal finds:

/ LJUBIČASTA KOŽNA TAŠNICA /
/ LJUBIČASTA KOŽNA TAŠNICA /
/ CRVENE KOŽNE CIPELE SA OTVORENOM PETOM /
/ CRVENE KOŽNE CIPELE SA OTVORENOM PETOM /
/ CVETNA MAKSI-HALJINA /
/ CVETNA MAKSI-HALJINA /
/ CVETNA MAKSI-HALJINA /
/ CVETNA MAKSI-HALJINA /

Foto: @raawbg
Kreativna direkcija: @studio_ctrla
Hair: @jelena__hair
Makeup: @alekvuk

Učitati još
Zatvori