Francuska glumica i modna ikona Isabelle Huppert stigla na Fimski festival u – trenerci i patikama
Francuska glumica i modna ikona Isabelle Huppert stigla je na Filmski festival u Veneciji. Budući da je ona ove godine predsednica žirija festivala, mediji prate svaki njen korak i mere svaku njenu izjavu. Uprkos činjenici da je glumica zaštitno lice modne kuće Balenciaga, niko nije očekivao da će u Veneciju stići u njihovoj Y2K inspired crvenoj plišanoj trenerci i sa kačketom na kojem piše – I love Paris. Na sve to je obula crne prepoznatljive patike francuske modne kuće, naočare za sunce i ovosezonsku bestseller torbu.
Iako decenijama važi za pravu modnu ikonu ovaj izbor šokirao je mnoge, ali to je verovatno i bila njena namera. Ona poručuje da može da kaže šta hoće i nosi šta hoće, te svakako nije prekršila nikakva dress code pravila kako u ovoj kombinaciji nije šetala crvenim tepihom. Ali, o crvenoj trenerci se priča.
Balenciaga love affair
Isabelle Huppert i modna kuća Balenciaga godinama sarađuju, a glumica je bila i zvezda sporne “office” kampanje koja je izazvala velike kontroverze. Nosila je njihove kreacije za razne bitne prilike, a sada je rešila da ih ispoštuje i u dnevnom izdanju.
Trenerka koju je odabrala deo je “Bel Air” kolekcije a glumica je, osim odevne kombinacije, ponela i aksesoar u vidu plastične šolje za kafu. Sa Balenciaga potpisom, podrazumeva se.
Y2K estetika is here to stay p
Mislili smo da je ovaj trend uveliko na izmaku, međutim neko nas konstantno demantuje. Prvo je Kim Kardashian uvrstila plišane i frotirske setove u svoju SKIMS kolekciju, a onda je izašla nova Sporty & Rich kampanja inspirisana paparazzo fotkama Britney Spears i Paris Hilton sa početka dvehiljaditih.
Isabelle Huppert priklonila se trendu, ali i brendu koji promoviše. Jer, pored filmova, u Veneciji se promovišu i saradnje sa brendovima. One su, čak, nekada i profitabilnije.
Foto: Profimedia, Instagram / @balenciaga