

Poznati brend Miu Miu, koji i dalje predstavlja onaj na prvom mestu Lyst Hottest brands lestvice, ponovno nas je osvojio svojom novom kampanjom čije je glavno lice Gigi Hadid. Manekenki ovo definitivno nije prvi put da se našla u kampanji poznatog brebnda, te smo imali prilike da je gledamo i u onoj koja veliča stvaralaštvo Yevonde Middleton. No, ovoga puta se poznata manekenka nalazi ispred objektiva čuvenog Stevena Meisela, koji ju je naslikao za potrebe nove kampanje Miuccije Prade. Noviteti iz Prada grupacije stižu svakodnevno, te smo nedavno imali prilike da preko društvenih mreža zakoračimo u Pradinu arhivu, dok Miu Miu donosi romantičan i nostalgičan narativ novom kampanjom koja očarava.
Iconic Matelassé • Gigi Hadid za Miu Miu
Gigi Hadid ili Mona Lisa? – bilo je jedno od glavnih pitanja kada su modni fanatici ugledali novu Miu Miu kampanju. Poznata manekenka ponovno se našla u ulozi glavne zvezde kampanje. Ista je rezultovala kao nastavak saradnje nakon prethodnog projekta koji je naišao na mnoštvo pozitivnih komentara. Iako je prošla kampanja takođe odisala nostalgijom predstavljajući omaž stvaralaštvu Yevonde Middleton, ovoga puta Miu Miu istražuje novu formu fotografije uz Stevena Meisela, koji je fotografisao, a zatim i naslikao Gigi Hadid. Poznata manekenka je pozirala u poželjnim Miu Miu ready-to-wear komadima stavljajući akcenat na aksesoare – Wander i Arcadie modele torbi. Kampanja je naravno obrađena tako da je svaki delić iste bio digitalno oslikavan. Ovaj metod iziskuje mnoštvo vremena, truda i profesionalnosti. Pored Gigi i zasebna fotografija Arcadie torbe bila je digitalno oslikana.
Gigi Hadid i Miu Miu su ponovno dokazali da čine modni tim iz snova. Jasno je da Gigi predstavlja ultimativnu Miu Miu devojku čiji stil svi žele. Svi aksesoari prezentovani u kampanji koja nosi naziv Iconic Matelassé, dostupni su na oficijalnom sajtu brenda. Fokus je stavljen na aksesoare od velura, koji je posebno trendi, i prepoznatljive Miu Miu nappa kože.