Givenchy je objavio seriju majica inspirisanu onima koje je Kid Cudi nosio na To the Moon turneji
Odeća koju umetnici nose na svojim živim nastupima ponekad su integralni deo samog performansa, naročito ako govorimo o unikatnom komadu dizajniranom za tu priliku. Kid Cudi se za svoju To the Moon turneju udružio sa kreativnim direktorom francuske luksuzne modne kuće Givenchy, Matthew M. Williamsom, kako bi stvorili određene custom komade namenjene za izvođačeve nastupe.
Matthew M. Williams je još jednom preuzeo kreativno kormilo, objavivši ograničenu seriju majica inspirisanu onima stvorenim za Cudijevu To the Moon turneju.
The design
Majica u pitanju podrazumeva crnu bazu sa belim Givenchy vezom na grudima, dok je zvanični logo Kid Cudi turneje ispisan duž jednog rukava. Međutim, centralni momenat ove majice nalazi se na samoj poleđini – slika umetnika sred izvođenja pesme.
Ova ograničena serija majici sadrži 300 komada raštrkanih u Givenchy radnjama širom sveta. Majice su dostupne javnosti sve do sredine januara po ceni od 650 američkih dolara po komadu.
Kid Cudi je jedan od onih izvođača čiji je odjek stigao sve do modne industije. Upotrebljavanje svog modnog znanja, bez obzira da li je u pitanju turneja ili Met Gala, učinilo je Cudija prepoznatljivom modnom figurom. Sada njegovi najstrastveniji fanovi imaju priliku da se domognu komada inspirisanog onim koji je nosio njihov jedan, jedini.
Foto: Givenchy