Trgovi svetskih metropola polako postaju ukrašeni zelenim i crvenim lampicama koje nas obaveštavaju da se festive sezona nalazi gotovo iz ugla. Mnogi počinju da kite novogodišnje jelke i planiraju dekoraciju enterijera za ovaj magičan period godine. Međutim, ono o čemu mi [ i Gucci ] razmišljamo su pokloni. Za sve ljubitelje mode i one kojima je gift-giving primarni ljubavni jezik, božićni i novogodišnji praznici su idealno vreme za darivanje poklona koje potpisuju luksuzne kuće. Gucci Gift kampanja, koja je kao svoja glavna lica selektovala Kendall Jenner i Jessicu Chastain podstaka nas je da već krajem oktobra planiramo poklone za svoje najmilije. Kapitalizam, kreativa ili dobar brendig – ko će ga znati, ali je jasno da nas Sabato De Sarno i GG monogram podsećaju da su Gucci pokloni upravo oni koje biramo ove godine.
Gucci Gift kampanja i profitna kriza
Iako su dosadašnje Gucci kolekcije koje potpisuje Sabato De Sarno mirisale na odličnu prodaju, u svetu modne matematike ovaj iskaz je bio daleko od istine. Za sada, Kering Group koji stoji iza Gucci brenda, je prijavijo pad prodaje za 16%. Jedan od brendova koji je bio deo grupe koja je finansijski u minusu bio je Gucci. Jasno je, u radnjama se još uvek nisu našle sve kolekcije koje je Sabato servirao. A mi se pitamo – da li njegovo kreiranje za svakodnevicu uzbuđuje modne fanatike ili će ubrzo postati dosadno? Baggy farmerke, bela majica na bratele i statement kaput kao jedan od vodećih autfita na Nedelji mode u Milanu? Da li kupujemo ovu priču [ i robu ]? Profiti kažu – Ne.
Baš zato, Sabato i Gucci su nas diskretno pozvali da njihove proizvode dodamo na listu želja, uz kampanju po imenu – Gucci Gift. Sada, kada ukucate reč gift na internetu, koja će biti poprilično pretraživana tokom praznika – jedna od prvih stavki koja izlazi je Gucci Gift kampanja. Slučajnost? Definitivno ne. Želja za višim profitima? Svakako.
Is perfect Christmas gift a Gucci gift?
U doba kapitalizma, jedino što nam je nedostajalo je da brendovi kategorizuju šta treba da kupimo i za koga. U momentu kada se svi grabe za veće profite, Gucci je odlučio da nas reši svih premišljanja i podeli svoj asortiman u kategorije. Personalized gifts, beauty gifts, gifts for children, decore & lifestyle gifts predstavljaju kategorije u koje je Gucci podelio svoje proizvode. Ovaj potez je definitivno veoma profitabilan, s obzirom na to da nemamo previše vremena da scroll-ujemo po sajtovima brendova svakodnevno. Gucci je odvojio šta treba da kupimo i kome, te se priča tu, za mnoge, završava.
Gucci Gift kampanja je kao svoje glavne akterke selektovala Kendall Jenner i Jessicu Chastain. One su prezentovale prvo poglavlje ove božićne sage po imenu Stories from The Savoy. Londonski hotel The Savoy poseduje posebnu konekciju sa italijanskim brendom, s obzirom na to da je Guccio Gucci radeći ovde pronašao inspiraciju za pokretanje svoje linije luksuznog prtljaga.
Kendall i Jessica su se našle u liftu i iz istog ušetale u novogodišnje carstvo. Kampanja je takođe u fokus stavila luksuzan Gucci prtljag, Bamboo 1947 torbu, Valigeria komade i svemu slično.
Sabato De Sarno definitivno jeste dizajner koji savršeno razume filozofiju brenda kojim posluje, pokušavajući da svojim radom evocira nešto ležerniju, pak manje senzualnu, eru koju je Tom Ford favorizovao. No, nadamo se da će pomenuta kampanja pokazati bolje finansijske rezultate u narednom periodu. Te u nastavku izdvajamo favorite iz Gucci Gift sekcije.
Journal finds ⋅ Gucci Gifts