Goodbye Xmas kampanje, Hello Spring ‘25
Sredina decembra već komunicira kampanje za narednu godinu, tako da smo definitivno završili sa festive modnim sadržajem. Da, Božić još nije stigao ali u modnom svetu se sve radi dosta ranije. Tako su početak ove nedelje obeležile dve nove modne kampanje, Saint Laurent za Spring ‘25 i Gucci, koji je otišao korak dalje, za Pre-Fall ‘25.
Lice Saint Laurent kampanje je holivudska glumica i biznis mogul – Gwyneth Paltrow. Ona se savršeno uklopila u dobro poznatu YSL estetiku, from business to cool.
Gwyneth Paltrow – the style queen
Ako ste, kao i mi, veliki pažnju posvetili autfitima koje je Gwyneth Paltrow nosila tokom suđenja za skijašku nesreću bilo bam je jasno da veliku pažnju posvećuje modi. Njen still varira from business to casual, a glumica i biznis mogul uvek izgleda kao neko čiji bismo garderober voleli da posedujemo.
U Saint Laurent kampanji nosi dva njihova statement komada: prugasti sako inspirisan corpo garderobom iz osamdesetih i, naravno, most wanted piece – YSL kožnu jaknu.
Tu je i model naočara koji se konstantno vraća u prodaju, a za čiji revival je odgovorna Hailey Bieber (takođe zaštitno lice ove modne kuće).
Kako je Gwyneth Paltrow postala biznis mogul?
Pozmata glumica i njen biznis tim prepoznali su rupu na tržištu, te su još 2011. godine pokrenuli lifestyle portal GOOP. Sve je počelo tri godine ranije, kada je glumica počela da deli svoj svakodnevni život kroz svojevrsan newsletter.
Ova lifestyle platforma danas nudi mnogo više nego na samom početku, a pod istim imenom se proizvodi veliki broj odevnih komada i aksesoara za kuću koji glumici donose veoma unosne profite. Gwyneth sa pratiocima deli svoje recepte, zdrave navike i modne savete pa možemo zaključiti da je ona upgrade verzija Marthe Stewart, but in a cool way.
Foto: Profimedia, Instagram / @ysl