Dobar tandem ne treba menjati.
Sportski brend Fila osnovan je u Italiji pre više od 100 godina, a tokom devedesetih postao je sastavni deo pop kulture. Pre više od pet godina kreativni tim File započeo je izvesni revival brenda oživljavanjem jednog od najpopularnijih modela patika, a krajem 2022. Hailey Bieber postala je njihovo zaštitno lice sa ciljem da ga pozicionira u mainstream sportskog neba i predstavi generaciji Z.
Prvog dana proleća objavljeno je da je saradnja obnovljena, a retro modele dukserica iz nove Hailey Bieber x Fila kampanje stavljamo direktno na Journal Wishlist.
The Hailey influence
Uprkos činjenici da je Hailey zapravo nepo baby, ona je u poslednjoj deceniji uspela da napravi ime za sebe. Prvo je ušla u girl gang sa Kendall, Kylie i Gigi da bi kasnije postala žena najpopularnije pop zvezde na svetu – Justina Biebera.
Ona je sada vlasnica rising beauty brenda Rhode, skincare fanatik, Victoria’s Secret i Fila ambasador.
Ovo je treća uzastopna godina kako je Hailey promo lice poznatog sportskog brenda, a njen uticaj se ogleda i kroz rast popularnosti i prodaje Fila komada koje ona endorsuje.
Retro estetika kao simbol jedne ere
Nedavno smo pisali kako cene vintage fudbalskih dreseva abnormalno rastu, a retro sportski komadi obeležiće godinu pred nama.
Kreativni tim File ove sezone akcenat stavlja na replike retro šuškavih dukseva, teniskih suknji i atletskih topova a Hailey Bieber nam kroz novu viralnu kampanju zadaje domaći na temu – make vintage cool again.
Ovakve kolaboracije imaju odličan uticaj na reputaciju samog brenda i konektuju ga sa novim generacijama kojima Fila možda ne bi bila prvi izbor prvi kupovini sportskih komada kako sportski giganti adidas i Nike i dalje drže monopol na globalnom tržištu. Upravo zato brendovi kao što su Puma i Fila angažuju javne ličnosti koje žele da povežu sa svojom estetikom i dopru do što većeg broja novih potrošača i ovo je taktika koja uvek pravi rezultate.
Foto: Instagram / @haileybieber / @fila_usa