Prolećna Rouje kolekcija je tu, a Helena Christensen je njeno zaštitno lice
Prolećna Rouje kolekcija je tu, a Helena Christensen je njeno zaštitno lice

Prolećna Rouje kolekcija je tu, a Helena
Christensen je njeno zaštitno lice

Francuski modni brend Rouje, predstavio je novu kolekciju, a kao zaštitno lice ove kampanje odabrana je Helena Christensen. Njen stil je godinama inspirisao Jeanne Damas, osnivačicu brenda Rouje. Etiketa je poznata po svojoj ženstvenoj i bezvremenskoj estetici, koja odiše pariskim stilom.

Htela sam na najlepši mogući način pokazati harmoniju i snagu žene, rekla je Damas.

Nova Rouje kolekcija prepuna je capsule komada

Na službenoj stranici brenda je opisan kreativni proces i inspiracija iza njega.

Ova kolekcija dokaz je da se žena ne može svesti na jednu jedinu definiciju. Helena Christensen se istakla u bezbroj područja. Od svog statusa jedne od najpoznatijih supermodela, čija je karijera započela devedesetih i traje desetljećima, do svojih uspjeha kao uspešne fotografkinje, filantropkinje, preduzetnice i majke. Kampanja, koju je snimio Luc Braquet, započinje u poznatom Eiffel Studiju, oslikavajući snagu i sofisticiranost ambiciozne žene, pre nego što se ona prenese na ulice Pariza – grada u kojem je Helena nekada živela – kako bi uhvatila ležerni šarm svakodnevnog života.

Nova Rouje kolekcija kombinacija je decentnih i elegantnih komada koji su dizajnirani kako bi poslužili kao savršena baza za slojevito odijevanje. Ključni komadi su midi-suknje, kardigani na kopčanje, setovi u prefinjenim tonovima kao i cvjetnim uzorcima po kojima je Rouje poznat. Kolekcija sadrži i vanvremenske basic komade koji se lako kombinuju. Pored toga, tu su i modni komadi u vidu cipela i torbica u živim bojama. Haljine predstavljene u kolekciji se lako prilagođavaju dnevnim i večernjim varijantama, a kompletna kapsulna kolekcija savršena je za moderne, zaposlene žene kojoma je potrebna odeća koja prati njihov životni ritam.

Inspiracija kampanje

Oduvek sam volela Rouje i Jeannine inspiracije. Biti uz nju dok smo snimali u Parizu je zaista bilo ostvarenje snova. Bio je to fantastičan dan i zaista jedinstveno iskustvo, rekla je Helena.

Kampanja je popraćena vizualima koji prikazuju Helenu u različitim ambijentima, od urbanih pejzaža do intimnih enterijera, čime se ističe svestranost kolekcije i njena prilagodljivost različitim prilikama. Fotografije odišu toplinom i prirodnošću, što dodatno naglašava Rouje estetiku. Saradnja se pokazala kao pun pogodak. Zato je jasno da je upravo Helena Christensen lice Rouje kampanje.

Kolekcija je dostupna na službenoj stranici brenda.

Učitati još
Zatvori