

Francuski modni brend Rouje, predstavio je novu kolekciju, a kao zaštitno lice ove kampanje odabrana je Helena Christensen. Njen stil je godinama inspirisao Jeanne Damas, osnivačicu brenda Rouje. Etiketa je poznata po svojoj ženstvenoj i bezvremenskoj estetici, koja odiše pariskim stilom.
Htela sam na najlepši mogući način pokazati harmoniju i snagu žene, rekla je Damas.
Nova Rouje kolekcija prepuna je capsule komada
Na službenoj stranici brenda je opisan kreativni proces i inspiracija iza njega.
Ova kolekcija dokaz je da se žena ne može svesti na jednu jedinu definiciju. Helena Christensen se istakla u bezbroj područja. Od svog statusa jedne od najpoznatijih supermodela, čija je karijera započela devedesetih i traje desetljećima, do svojih uspjeha kao uspešne fotografkinje, filantropkinje, preduzetnice i majke. Kampanja, koju je snimio Luc Braquet, započinje u poznatom Eiffel Studiju, oslikavajući snagu i sofisticiranost ambiciozne žene, pre nego što se ona prenese na ulice Pariza – grada u kojem je Helena nekada živela – kako bi uhvatila ležerni šarm svakodnevnog života.
Nova Rouje kolekcija kombinacija je decentnih i elegantnih komada koji su dizajnirani kako bi poslužili kao savršena baza za slojevito odijevanje. Ključni komadi su midi-suknje, kardigani na kopčanje, setovi u prefinjenim tonovima kao i cvjetnim uzorcima po kojima je Rouje poznat. Kolekcija sadrži i vanvremenske basic komade koji se lako kombinuju. Pored toga, tu su i modni komadi u vidu cipela i torbica u živim bojama. Haljine predstavljene u kolekciji se lako prilagođavaju dnevnim i večernjim varijantama, a kompletna kapsulna kolekcija savršena je za moderne, zaposlene žene kojoma je potrebna odeća koja prati njihov životni ritam.
Inspiracija kampanje
Oduvek sam volela Rouje i Jeannine inspiracije. Biti uz nju dok smo snimali u Parizu je zaista bilo ostvarenje snova. Bio je to fantastičan dan i zaista jedinstveno iskustvo, rekla je Helena.
Kampanja je popraćena vizualima koji prikazuju Helenu u različitim ambijentima, od urbanih pejzaža do intimnih enterijera, čime se ističe svestranost kolekcije i njena prilagodljivost različitim prilikama. Fotografije odišu toplinom i prirodnošću, što dodatno naglašava Rouje estetiku. Saradnja se pokazala kao pun pogodak. Zato je jasno da je upravo Helena Christensen lice Rouje kampanje.
Kolekcija je dostupna na službenoj stranici brenda.
Foto: Instagram / @rouje / @jeannedamas / @helenachristensen /