H&M proslavio novu kolekciju eventom u Londonu – a za nezaboravnu atmosferu bila je zadužena Charli XCX
H&M proslavio novu kolekciju eventom u Londonu – a za nezaboravnu atmosferu bila je zadužena Charli XCX

H&M proslavio novu kolekciju eventom u Londonu – a za nezaboravnu atmosferu bila je zadužena Charli XCX

Jesenja kolekcija H&M-a za jesen 2024. je zvanično stigla. Proslave širom sveta počele su sinoć u Londonu događajem na kojem su prisustvovali Naomi Campbell, Ncuti Gatwa, Iris Law, Rafferty Law, Shay Mitchell, Amelia Grey, zajedno sa H&M-ovom predstavnicom grada, Lilom Moss, koja je zvezda nove kampanje.

Londonska proslava održana je u Copper Box Areni u East End-u. Bila je to noć puna dešavanja. Sa instalacijama i interaktivnim elementima umetnika Maxima Recia i Weirdcore-a, zajedno sa Albertom Moyom, talentom iz filma za jesenju kampanju, nastupom plesača odevenih u najnoviju kolekciju, posebnim nastupom elektronske
senzacije i modela kampanje Charli XCX i after party-em sa DJ setovima koje su vodili cenjeni muzičari Jamie xx i SHERELLE.

Sinoć je bilo ikonično i divno je što sam imala priliku da se zabavljam sa H&M-om i mojim fanovima – Charli XCX.

Jesen u znaku H&M kolekcije

Kolekcija za jesen/zimu 2024 potvrđuje H&M-ovu modnu stručnost, a događaj je istakao njenu snagu. Ovo je prva stanica u globalnom nizu različitih događaja: ultimativna proslava mode i muzike i trenutak za ujedinjenje široke zajednice kreativaca u modnim prestonicama širom sveta. H&M je uputio poziv svima, omogućavajući kupcima da prisustvuju svakom događaju putem prijava na društvenim mrežama. Nastup Charli XCX označava nastavak dugogodišnjeg prijateljstva između savremene ikone i H&M-a. Njena kombinacija pristupačnosti i avangardnog duha odražava pravo raspoloženje kolekcije za jesen/zimu.

Čast je sarađivati sa muzičkim ikonama kao što je Charli XCX. Ona je simbol slobode, pokreta, samopouzdanja i reinvencije koji su ključni za modu i sve što H&M radi – Ann-Sofie Johansson, kreativna savetnica u H&M-u.

H&M osvaja svet svojom modnom (muzičkom) turnejom?

U osam gradova odvijaće se 12 različitih događaja, tokom kojih će H&M lansirati i seriju specijalnih modnih kolekcija. Svaki događaj će imati svoj jedinstveni identitet i lokalne gradske predstavnike. Prihvatajući specifičan DNK svakog grada, odavajući počast stilu, zvuku, zajednici, samoizražavanju i individualnosti. Proslave su osmišljene kao H&M, u znak duha saradnje koji je oduvek bio integralni deo H&M-a.

H&M inicijativa uključuje partnerstva sa posebnim globalnim i lokalnim mestima i talentima iz različitih kreativnih industrija, od DJ-eva kao što su Kiddy Smile i Romy, do modnih i kulturnih autoriteta kao što su Dazed, COLORSxSTUDIOS i NTS, i inovatora u hrani i piću kao što su Crisp Pizza W6 i Adam i Albin. Sa H&M LONDON prelazimo na H&M STOCKHOLM, gde će sutra, 14. septembra, H&M pop-up prodavnica postati dom za supper club, kojem će prisustvovati predstavnica grada Hanna Larsson, i gde će nastupati Lykke Li, Daniela Rathana i drugi.

Kolekcija jesen/zima 2024. potvrđuje da je H&M uvek fokusiran na sjajnu modu i oslobađanje samoizražavanja, a ovi događaji su savršen način za proslavu. Okupljamo zajednice, slavimo lokalne talente i pravimo priču za istoriju H&M-a ovim neverovatnim spojem mode i muzike – Jörgen Andersson, kreativni direktor H&M-a.

Foto: H&M

Učitati još
Zatvori