PLAY THE SUMMER: Kampanja inspirisana vremenom kada su kasetofoni, rolšue i walkmeni bili simboli letnjih avantura
PLAY THE SUMMER: Kampanja inspirisana vremenom kada su kasetofoni, rolšue i walkmeni bili simboli letnjih avantura

PLAY THE SUMMER: Kampanja inspirisana vremenom kada su kasetofoni, rolšue i walkmeni bili simboli letnjih avantura

Retro je uvek u modi.

A ovo leto imamo i potvrdu za to od iMADE [ @imadebrand ] vodeće online platforme koja okuplja premium lokalne brendove. Nova letnja kampanja nosi naziv PLAY THE SUMMER i inspirisana je vremenom kada su kasetofoni, rolšue i walkmeni bili simboli letnjih avantura, poručila nam je da je vreme da pustimo leto i pojačamo letnji beat na najače.

PLAY THE SUMMER

„Dok danas živimo svetu gde je sve instant, kampanja PLAY THE SUMMER je naša oda vremenu kada su se autentični trenuci živeli, a dragocene uspomene premotavale na VHS kasetama,“ rekla je Tijana Marčićev, osnivačica iMADE platforme. „Želimo da posetioci iMADE sveta dožive leto puno zabave, opuštanja i stvaranja uspomena koje će trajati zauvek.“

Oživljavanje retro estetike nije samo nostalgija, već i način da se istakne vanvremenski kvalitet lokalnih brendova koji čine iMADE platformu. Kao deo ove kampanje dizajnirani suspecijalni PR paketi u obliku predimenzioniranih VHS kutija. Unutar ovih kutija nalaze se pažljivo odabrani proizvodi sa platforme, savršeno oslikavajući duh iMADE sveta i letnje atmosfere.

iMADE

iMADE platforma je već prepoznata po okupljanju izuzetnih lokalnih brendova kao što su Mihano Momosa, M-ishka, Bleyzer, Remake, Woolnia, MM Couture, Like a Therapy fragrance, Silkeep, FCKNG Lion i mnogi drugi. Sa preko 100 brendova u ponudi, svako leto (i drugo godišnje doba) mogu učiniti posebnim.

Više informacija možete pronaći na sajtu imade.shop, kao i na Instagram stranici @imadebrand.

Učitati još
Zatvori