

O modnom fenomenu zvanom Sporty & Rich pisali smo nebrojeno puta. Emily Oberg osnovala je brend u svojim dvadesetim, dok je radila za poznati magazin Complex. Među prvima je oživela duh preppy odeće koja se osamdesetih nosila na teniskim i golf terenima, a u jednom momentu svi brendovi želeli su da liče na njen.
Kako je potražnja rasla, tako se i biznis širio. Desila se kolaboracija sa sportskim brendom adidas, otvorila se prva Sporty & Rich radnja u Njujorku, a onda je na red došla i beauty kolekcija.
Emily je sjajno iskoristila hajp koji je (sa razlogom) pratio razvojni put njenog brenda, a sada su ona i njen tim po prvi put uzeli svetskog top modela za svoju kampanju. I to ne bilo kog. Zaštitno lice nove kampanje je Irina Shayk.
Sporty & Rich goes sporty
Ovaj brend je od samog nastanka pretendovao da postane sastavni deo wellness sveta. Nova kolekcija koja će biti dostupna u prodaji 3. aprila pravi je miks odeće namenjene sportskim aktivnostima, ali i komada u kojima možete provesti dobar deo dana.
Irina Shayk i njeni agenti vrlo su izbirljivi po pitanju saradnji, tako da je ovaj korak vrlo važan za Sporty & Rich kao brend. Za sada je objavljen samo jedan slide na društvenim mrežama u okviru kojeg možemo videti sneak peek dela kolekcije, a verujemo da nas u narednim danima čeka svojevrsni update. Pored dobrog marketinga ovaj brend garantuje i kvalitet odeće, a komadi su nosivi tokom više sezona.


Zašto je Sporty & Rich toliko popularan?
Od samog starta ovaj brend naišao je na dobar feedback kod publike, ali najteže je opravdati inicijalno poverenje potrošača. Uspešne saradnje sa brendovima adidas i Lacoste privukle su novu publiku, a wellness deo doprineo je imidžu brenda. Dakle, Sporty & Rich je mnogo više od odeće – ovo je lifestyle brend koji se kontunuirano razvija.
Foto. Instagram / @georginamazzeo / @sportyandrich