Poznati brend nakita, Borboleta, povodom desete godišnjice postojanja lansirao je novu modnu kampanju 10/10, kakvu u Hrvatskoj još niko do sada nije napravio na ovakav način. U jedinstvenim modnim vizualima snimljenim za ovu kampanju učestvovale su tri najuticajnije žene na hrvatskoj modnoj sceni: Tatjana Dragović, Iva Radić i Teuta Mesaroš.
„Tatjana, Iva i Teuta najuticajnije su žene na našoj modnoj sceni i prave modne ikone. Osim toga, tokom naših deset godina uvek su bile deo brenda i upravo su saradnje s njih tri kroz ovih deset godina obeležile Borboletu. I ovaj put su apsolutno premašile naša očekivanja i dale svoj snažan pečat Borboletinoj jubilarnoj statement kampanji“, osvrnula se Tajana Lisičar, direktorka Borbolete.
Odvažna modna kampanja
U vizualima se oseti nota neustrašivosti McQueena i zavodljivosti YSL-a, a celokupan utisak stane u dve reči: Vogue kampanja. U Borboleti su se odlučili za ovakvu kampanju kako bi dodatno naglasili modni aspekt brenda jer je to upravo ono što Borboleta predstavlja – modni nakit, a ovako snažna statement kampanja potvrđuje tu poziciju.
„Borboleta je potekla iz Hrvatske, ali je u deset godina stasala u svetski brend pa je kampanja Borboleta 10/10 svojevrsni hommage velikim svetskim modnim kampanjama. U sklopu kampanje na tržište smo izbacili i tri ekskluzivna statement T-shirta s vizualima, a svaki od modela dostupan je u limitiranom izdanju od samo 100 komada“, rekao je Stanislav Kostić, kreativni direktor Borbolete.
Kampanja 10/10 nastala je pod budnim okom sjajnog tima stručnjaka zaduženih za produkciju. Iza objektiva su se nalazili čarobnjaci modne fotografije Franjo Matković i Senja Vild, za makeup su bili zaduženi Saša Joković, Simona Antunović i Sonja Kvesić, a za kosu Ante Pažanin. Ana Nikčević je bila stilistkinja, a asistenti na snimanju Stanislav Kostić i Ivona Trbović. Kampanja je snimana u studiju Katran.
Strateška saradnja
Tatjana, Iva i Teuta obeležile su Borboletu svaka na svoj način i svaka je od njih zajedno s Borboletom rasla kroz godine saradnje. Svi se sećamo fotografija Tatjane Dragović koje je snimio Šime Eškinja 2012. godine za prvu Borboletinu kampanju. Tatjana je zablistala na Borboletinim vizualima i 2014. godine pred objektivom Mare Milin.
Teuta Mesaroš je bila prvo lice u serijalu Women of Borboleta koji je portretirao žene koje imaju mnogo stila, a istovremeno su veoma uspešne u poslu. Saradnja s Ivom Radić proteže se kroz dugi niz godina, a posebno se ističe u kampanji #HAPPYTOGIVE kada je Borboleta udružila snage s UNICEFOM.
Svetsko, a hrvatsko
Borboleta danas zapošljava preko 75 radnika i broji preko 170 prodajnih mesta u svetu. Prva samostalna Borboleta radnja otvorena je u zagrebačkoj Gundulićevoj ulici 2016. godine, nakon čega su se prodavnica samo nizale jedna za drugom. Prva Borboleta franšiza otvorena je 2018. godine u slovenskom Celju, a iste godine Borboleta investira u poslovnu zgradu i sopstvenu domaću proizvodnju.
Foto: Franjo Matković i Senja Vild, PR, Mare Milin, Šime Eškinja