Jacquemus lično: Evo šta smo do sada saznali iz broadcast-a francuskog brenda u kom Simon šalje i glasovne poruke
Kako moda u svom delovanju broji i dizajn, modeling, video i foto kreativu tako poseduje i svoju business stranu. Marketing u ovoj igri predstavlja vodeću komponentu kao i ključ zbog kojeg se iznova i iznova okrećemo komadima određenog brenda. Ova grana utiče na promociju i stvaranje identiteta etiketa, filmova ali i muzike. Na neki način, on predstavlja komponentu pomoću koje sve brže i brže zavolimo neki brend i odlučimo da baš njegove komade kupujemo bez limita.
Jedan od brendova koji nas je pored svojih krojeva i kvaliteta osvojio i marketinškom strategijom, jeste Jacquemus. Francusku etiketu prvo zavoleli smo 3D marketingom i odevnim komadima prezentovanim u digitalnom pokretnom stanju, a sada i dozom personalizacije kroz svoj broadcast. Stoga, donosimo sve detalje iz privatnog života Simona Portea Jacquemusa, koje je podelio u svom broadcast-u.
Instagram broadcasts are the new marketing trend
Iz sezone u sezonu, brendovi pronalaze nove marketinške talase kojima će stvotiti što veću fan bazu svom brendu. Dior to uradio je pomoću besplatnih nesesera za šminku nakon kupovine veće od 100 dolara a Jacquemus sada svojim broadcast-om. Ako se pitate u kom smeru ide budućnost marketinga luksuznih brendova to bi definitivno bio broadcasting. Ovaj princip zbližavanja prvo su započeli influenseri, kako bi svojim fanovima u real time-u mogli da predoče svoju daily rutinu. Specifična stvar kod broadcast-a je što od fanova nema povratne informacije. Osnivači se u ovim grupama oglašavaju i po vše puta dnevno. Na šta njihovi pratioci mogu odgovoriti samo odabranim emoji-em kao reakcijom. A Simone Porte Jacquemus odlučio je da bude jedan od kreatora ovih grupa. Koji će kroz njene okvire deliti svoju svakodnevnu rutinu i sneak peek-ove mnogih kampanja.
Jacquemus lično
Ukoliko ste ikada želeli da svedočite dnevnoj rutini jednog od najuticajnijih svetskih dizajnera, Jacquemus broadcast bonjour nudi vam ovu priliku. Od pesama koje sluša on repeat, njegovog personalizovanog posuđa sa imenima cele porodice, stolica u bašti čak i svog psa, Simon je odlučio da će u okvirima ovog broadcast-a podeliti apsolutno svaki deo svoju rutine. Poznati dizajner više puta oglašavao se na francuskom jeziku, i članovima ove grupe slao i glasovne poruke.
Takođe, u ovom chat-u Simon teez-ovao je novu Jacquemus x Nike kolaboraciju. Ukoliko želite da postignete odnos koji u svojoj suštini selektuje prisnost, vaša marketinška ikona definitivno bio bi Simon na čelu Jacquemus brenda.
Foto: Instagram / @jacquemus / bonjour broadcast