LOEWE je jedan od najpoželjnijih brendova današnjice, a Jonathan Anderson bespogovorno najuticajniji savremeni dizajner – a to dokazuje i nedavno dodaljena nagrada British Fashion Council-a. Istina je da smo mogli predvideti pobedu britanskog modnog kreatora, a njegov učinak unutar industrije ne odnosi se isključivo na domen jedinstvenog dizajna već Anderson pripada timu neprikosnovenih marketinških stratega. Dok je Sabato de Sarno na scenu dovodio Dariju Werbowy, lice brenda LOEWE bila je niko drugi do genijalne Maggie Smith. Međutim, reklo bi se da utakmica nije gotova jer se u novoj kampanji pojavio glumac Jamie Dornan, kao i pevač Omar Apollo.
Jamie, what are you doing here?
Jamie Dornan i Omar Apollo su novi brend ambasadori španskog luksuznog brenda, a debitovali su u poslednjoj menswear kampanji za sezonu proleće/leto 24. Iza objektiva nalazio je čuveni fotograf David Sims, a sama kampanja naglašava važnost istraživanja sopstvenog stila. Muška moda je neretko marginalizovana, te je ss24 kolekcijom krearivni direktor brenda želeo da prikaže trenutak pretvaranje suptilnog izražaja u smelost, jednostavnosti u složenost.
Svaki kadar predstavlja pokret, a Dornan na fotografijama gestikulacijom i mimikom podseća na nonšalatnost zamišljenog pogleda dok atmosfera asocira na audiciju ili test pred kamerom. Kampanja prikazuje intimni trenutak u kojem likovi ističu svoje iskrene emocije, kao i intenzivnu energiju neophodnu prilikom izvođenja performansa – svako u svom domenu.
Jamie Dornan ponovo je zadobio pažnju javnosti nakon ovogodišnjih nominacija za Zlatni Globus, a pored uloge u filmu Fifty Shades of Gray njegovu karijeru obeležila su ostvarenja Belfast, The Fall, kao i A Haunting in Venice. Takođe, kada je reč o budućim projektima na repertoaru se nalaze druga sezona serije The Tourist, pa i Heart of Stone.
Foto: Instagram (@loewe, @jamiedornan)