Ekskluzivno za Journal: Jelisaveta Orašanin Teodosić je lice nove Mom’s Pants kolekcije – donosimo sve o tome
Nakon Mom’s Pants pre-spring ’24 dropa kada nam je osnivačica brenda Jelena Đokić Bjeković otkrila sve o kolekciji koja je tradicionalno iznedrila statement komade, iz domaće [ but worldwide famous ] manufakture stiže nam nova spring ’24 kolekcija i [ već viralna ] kampanja. Kako glavna odlika Mom’s Pants-a ne podleže prolaznosti vremena, već nudi drugačiji, timeless & autentičan kroj, glavna uloga poverena je ni manje ni više nego jednako posebnoj Jelisaveti Orašanin Teodosić koja se prvi put pojavljuje u kampanji domaćeg modnog brenda.
Ekskluzivno za Journal stiže nam i first look na novi Mom’s Pants drop kao i intervju sa Jelisavetom Orašanin Teodosić i Jelenom Đokić Bjeković na temu saradnje, nove kampanje, stila ali i međusobnog senzibiliteta i pogleda na sve ono što moda jeste.
JOURNAL: Šta za vas predstavlja ova saradnja i koji putevi su vas doveli do Mom’s Pants brenda?
JELISAVETA: Ova saradnja za mene predstavlja spoj kreativnosti i strasti prema modi, a moj put do Mom’s Pants brenda bio je vođen željom za eksperimentisanjem i pronalaženjem novih izazova u modnoj industriji.
JOURNAL: Koja se spona krije između Jelisavete Orašanin Teodosić i Mom’s Pants brenda?
JELENA: Njhovu sponu bih definisala rečju – odvažnost. Jelisavetu vidim kao odažnu ženu koja stoji sa oba dve noge čvrsto na zemlji, dok sa druge strane Mom’s Pants je brend koji se izuzetno strpljivo, pažljivo i odvažno gradi već pet i po godina kako na domaćoj, tako i na inostranoj modnoj sceni.
JOURNAL: Šta je ovog puta bio imperativ, a šta inspiracija nove kolekcije?
JELENA: Uvek mi je bilo važno sa kakvim celokupnim kvalitetom nastupamo kada je reč o novoj kolekciji. Stalno gledam unapred i isto to tražim od svojih kolega i saradnika. Tako da je imperativ bio isti – idemo još bolje, još jasnije, još konkretnije! Dok je sa druge strane inspiracija bila u monohromatskom obraćanju kroz komade.
JOURNAL: Šta je vama najvažnije kada su u pitanju brendovi i kakve outfite smatrate svojim signature outfitima?
JELISAVETA: Kada su u pitanju brendovi, za mene je najvažnije da nude jedinstvene komade koji dobro pristaju i ističu figuru. Moj signature outfit često se sastoji od takvih jedinstvenih komada koji odražavaju moj individualni stil. Uvek tražim komade koji će mi omogućiti da se osećam samouvereno i udobno, bez obzira na priliku.
„Mom’s Pants bi bio moj izbor zbog njihovog beskompromisnog fokusa na kvalitet, udobnost i inovativni dizajn koji prati najnovije trendove u modnoj industriji. Njihova predanost visokim standardima i pažljivom odabiru materijala čini ih brendom koji se ističe u moru opcija“
Jelisaveta Orašanin Teodosić
JOURNAL: Kako Jelisaveta vidi Jelenu i njen stil?
JELISAVETA: Jelena je inspirativna mlada žena koja svojim stilom oslikava samopouzdanje i eleganciju. Njen modni izraz je prepoznatljiv po jedinstvenim komadima koji ističu ženstvenost.
JOURNAL: A kako Jelena vidi Jelisavetu i njen stil?
JELENA: Više pažnje ću posvetiti odgovoru kako vidim Jelisavetu od toga kako vidim njen stil, iz razloga što Jelisavetu nisam poznavala pre snimanja ove kampanje. Ne znači ni da je sada poznajem u potpunosti, ali ono što odgovorno tvrdim jeste da nam je potrebno više ovakvih žena! Ona je hrabra, izuzetno energetski jaka žena koja bi upravo tom energijom, čini mi se, mogla da probije svaki zid! Takav personality nisam imala skoro prilike da upoznam, a zaista sam se susrela s različitim ženama. Polaskana sam činjenicom da upravo jedna takva žena čini ovako važnu kariku ove kampanje!
JOURNAL: Vaša prva asocijacija na Mom’s Pants bila bi…?
JELISAVETA: Moja prva asocijacija na Mom’s Pants bila je inovacija u dizajnu i visok kvalitet materijala, ali takođe i prepoznatljive široke naramenice koje su postale neka vrsta pečata brenda, ističući eleganciju i jasnoću svakog komada. Te naramenice dodaju poseban karakter i ističu siluetu, čineći Mom’s Pants komade nezaboravnim u svakoj prilici. Njihov izražajni dizajn postao je sinonim za trendi stil među ljubiteljima mode i širom sveta.
JOURNAL: Imamo priliku da vidimo Jelisavetu Orašanin prvi put u kampanji za neki domaći brend, kako je došlo do toga?
JELENA: Iskreno bih rekla da sam je prizvala, a da to nisam uradila na svesnom nivou! Dugo sam razmišljala koje lice bi bilo idealno za ovu kampanju! Moji najbliži znaju način na koji funkcionišem i koliko se moj život zasniva na Zakonu privlačenja, kao i čitanju znakova pored puta. Prvobitan dogovor koji smo imali kada je u pitanju trenutna kampanja se nije mogao ostvariti i znala sam da za to u ovom trenutku postoji pravi razlog. Onda se pojavila Jelisaveta i sve je postalo jasnije! Ona je bila ta žena koju sam želela u novoj Mom’s Pants kampanji.
JOURNAL: X faktor ove kolekcije krije se u…?
JELISAVETA: X faktor ove kolekcije krije se u njenom neobičnom pristupu klasičnim komadima poput belog kompleta sako i pantalone, čime se postiže harmonija između elegantnog stila i savremenih trendova. Osim toga, inovativni detalji poput kroja i materijala dodaju novu dimenziju ovim komadima, ističući Mom’s Pants kao brend koji prati aktuelne modne tokove, ali istovremeno stvara komade koji su bezvremenski.
JOURNAL: Čini se da je prolećna sezona u znaku Mom’s Pants-a, a koji komad je vaš lični favorit?
JELENA: Apsolutno svaki komad je dizajniran i izrađen tako da vam može priskočiti u pomoć, danas, sutra za pet i sedam godina! Iako mi je teško da se odlučim, nekako moja naklonost uvek ide ka odelima, pa bi ovog puta to bilo Sapphire Statement odelo.
JOURNAL: Koji komad iz ove kolekcije biste izdvojili kao apsolutni must-have?
JELISAVETA: Iz ove kolekcije bih izdvojila beli komplet sako i pantalone kao komade koji kombinuju udobnost i eleganciju. Njihova besprekorna izrada čine ih ključnim komadima za svaku priliku, ističući eleganciju i samopouzdanje svake žene. Osim toga, bela boja doprinosi osvežavajućem i profinjenom izgledu, savršeno se uklapajući u različite situacije, dok njihova univerzalnost omogućava lako kombinovanje sa različitim detaljima i dodacima, pružajući mogućnost personalizacije stila prema individualnom stilu.
JOURNAL: Icon Trench Coat izdvojio se kao jedan od apsolutnih favorita pređašnje kolekcije, a koji je to komad u novoj kolekciji?
JELENA: Kao i do sada naša ponuda je bazirana na kvalitetu, ne na kvantitetu. Naš pristup novim komadima je zaista na visokoj lestvici i na to sam veoma ponosna. U susret proleću ponudili smo monohromatske look-ove koji odišu sofisticiranošću i neprolaznom elegancijom. Prema mom mišljenju, verujem da će se jedan od zahtevnijih modela kada je konstrukcija u pitanju izdvojiti, a to je Noisette Elegance Set.
Model: Jelisaveta Orašanin Teodosić
Kreativna direkcija: Mila Đenić
Fotografija: Luka Bosković
Video: Miomir Milić
Stajling: Petra Leskovac
Makeup: Anastasija Poznanović