Skinny jeans is back???
Trend koji niko ne želi nazad se vraća i mi apsolutno ništa ne možemo da uradimo po tom pitanju jer – Miu Miu setuje modnu klimu već dve sezone unazad i njihova reč je poslednja.
Modna scena se ove sezone razlikovala po tome što se osetno distancirala od udovoljavanja konformizmu i željama potrošača i vratila na inicijalnu delatnost – show. Saint Laurent kolekcija obiluje osetljivim materijalima za koje nisu sigurni kako će se ponašati u masovnoj proizvodnji, Chloe vraća platforme od plute a Miu Miu – low rise skinny jeans!
Make it low rise, too
Pred sam kraj Miu Miu revije desila su se dva (za ova tekst ključna) izlaza u okviru kojih smo na pisti posle duže vremena imali prilike da vidimo – skinny jeans. I kao da nam to nije bilo dovoljno Miuccia je rešila da ovaj model bude i low rise što bi značilo – moramo da budemo ekstremno fit ove jeseni ukoliko želimo da ispratimo zadati trend.
Nakon višesezonskog trendovanja estremno širokih nogavica i komfora koje su nam one pružale naglašena silueta se, i kroz denim, vraća u prvi plan.
Tik Tok vs Skinny Jeans
Društvenom mrežom Tik Tok pretežno vlada Gen Z generacija, a u poslednjih mesec dana popularnost skinny jeansa skočila je za čak 50%.
Da li je Miu Miu tim u toku i da li je u poslednjem momentu ubacio uske farmerke na svoj runway jer prati predikcije ne znamo, ali ono što znamo je da se oni definitivno obraćaju mlađoj publici.
Ova modna kuća je generalno u poslednje vreme dosta fokusurana na teksas komade , a nedavno su prezentovali i upcycled denim kolekciju koja je naišla na odličan feedback kod mladih generacija, koji se trude da se odgovornije ponašaju kada je održivost i samo očuvanje planete u pitanju.
I na kraju ništa nam drugo ne prepstaje nego da iskopamo neke stare uske farmerke sa dna ormana i probamo da se saživimo sa njima, jer – skinny jeans is back.
Foto: Profimedia