Sabato de Sarno is not here to play. Ili ipak jeste. Izgleda da je novi kreativni direktor modne kuće Gucci brzo savladao sve marketinške igrice i veoma tvrdoglavo krenuo u pravcu postavljanja italijanske luksuzne etikete na tron koji joj je na kratko oduzet. Seksi minimalizam Toma Forda i povratak supermodela Darie Werbowy bila je samo predigra, a novom kampanjom pokazao je u kom smeru nastoji da predvodi jedan od najuticajnijih brendova današnjice. Lice Gucci Savoy kampanje je niko drugi no najuspelija Kendall Jenner.
Kris Jenner works hard, but Sabato de Sarno works harder.
Let’s take a step back, when Bad Bunny was in the game
Kendall Jenner i Bad Bunny zajedno su predstavljali nova lica Gucci Valigeria kampanje u kojoj se pojavljuju kultni komadi iz Gucci Savoy kolekcije prožeti prepoznatljivim GG monogramom. Podsećamo, osnivač italijanske modne kuće, Guccio Gucci, u mlađim danima radio je u hotelu The Savoy kao portir. Upravo tada je imao pristup nekim od najluksuznijih kožnih torbi, te se smatra da je tada naučio sve što mu je bilo potrebno da bi dizajnirao svoje prve modele istančanog modnog ukusa. Kreativna direkcija ove nonšalantne kampanje pripala je Sabatu, dok se iz objektiva krio fotograf Anthony Seklaoui.
Ovaj modni i muzički dvojac, predstavljao je apsolutni sinonim it para. Od samog početka njihove emotivne veze spekulisalo se da je čitava, ova naizgled ljubavna, priča samo PR stunt. Da li su ove tvrdnje tačne ili ne, još uvek nismo sigurni ali zasigurno znamo da je poznati par okončao svoj odnos.
Kendall’s gateaway
Ovog puta, italijanska modna kuća Gucci i Kendall Jenner vode nas na mistorijoznu destinaciju, bez Bad Bunny-a. I ako nismo sigurni kuda nas vode, definitivno znamo šta nosimo sa sobom. Naš glavni sputnik ovog puta bia je ni manje ni više no Gucci Savoy putna torba. Iako smo već pomenuli samu istoriju i korene ovog travel must have-a, ne možemo izostaviti i novitete koje nam je poznata etiketa pripremila.
U amanet stotrogodišnjice ikoničnih Gucci putnih torbi, stigle su nam nešto vibrantnije i upečatljivije siluete. Prepoznatljivi Gucci monogram, na našem omiljenom travel buddy-u i ovog puta bio je neizostavan. Neon paletu boja italijanska modna kuća je ovog puta potpisala je monohromatskim dizajnom i neizostavnom kultnom veličinom.
Pharrell Williams vs Sabato de Sarno
Iako su i Pharrell i Sabato novi igrači unutar modne industrije kada je reč o kreativnom predvođenju luksuznih brednova, njihove strategiju su atraktivne i reklo bi se prepredene. Takođe, nova Gucci kampanja neodoljivo podseća na prvu Pharrellovu za Louis Vuitton koja je osvanula tik pred njegovu debitanstku reviju. Glavnu ulogu je tumačila Rihanna, a u kampanji je izgledala kao da zaista negde žuri dok sa sobom nosi nekoliko kultnih travel modela LV tašni.
Foto: Instagram (@gucci)