Zaboravite na Heaven, jer je Kim Kardashian novo lice brenda Marc Jacobs. Istureno odeljenje Heaven by Marc Jacobs namenjeno je novim generacijama i namtenju trendova, a njovu marketinšku strategiju izgleda da je upravo prepisala i matična modna kuća. Za tim Heaven igrali su svi od Mie Khalife, Ice Spice, Lil Uzi Vert-a, Doje Cat, pa sve do genijalne Michelè Lamy. Razumevši pravila modne industrije, njujorški buntovnik odlučio je da glavnu ulogu u novoj jesenjoj kampanji dodeli nikome drugome do Kim Kardashian koja na prvim fotografijama neodoljivo podseća na Audrey Hepburn.
Kontroverzno poređenje, ali ona zaista jeste bila inspiracija ovog šutinga.
Kim K for Marc Jacobs
Nakon prvih tizera i samo pretpostavki o tome da će upravo Kim Kardashian biti ovogodišnje lice jesenje Marc Jacobs kampanje, javnost nije bila zadovoljna jer kako kažu onaj nije „dobar fit“ za brend. Bilo kako bilo, spekulacije su se obistinile. Kampanju je fotografisao Tyrone Lebon koji je prethodno imao priliku da radi sa kućama kao što su Stüssy i Bottega Veneta. Ni saradnja sa Frankom Oceanom nije prošla nezapaženo. Iza stajlinga stoji kreativni direktor i izvršni urednik magazins i-D, Alastair McKimm.
Fashion is not for everyone
Kim Kardashian je u svet visoke mode ušla u trenutku kada je postala večite inspiracija Kanye Westa. Stil i celokupan vizuelni identitet gradila je upravo uz njega. Ni kontakata nije manjkalo, te je i nakon njihovog razilaženja njen uticaj unutar modne industrije ostao netaknut. Nakon Balenciage i sopstvene Dolce&Gabbana kolekcije, došao je red i na Marc Jacobsa. Ako ništa, u kolekciji se nalazi dugačak spisak ultimativnih komada i neizostavnih Tote Bag modela.
Foto: Instagram