Balenciaga je talk of the day već neko vreme, a uzrok pažnje koju dobija u javnosti su upravo njene kampanje ali i kolaboracije. Nedavno, poznati brend je lansirao kolaboraciju sa Lamborghini Automobili brendom, novu kampanju za Le City bag, a pevačica Rihanna je viđena kako nosi iscepane čarape iz Resort 25 kolekcije, imenovajući ih novim trendom. Balenciaga očigledno pokušava da se vrati na jedno od vodećih mesta hottest brand of the year liste, s obzirom na to da se sada nalazi na 17. mestu, uz vrtoglav pad profita.
Demna nam je ovoga puta servirao, neočekivano, interesantnu kampanju, o kojoj svi pričaju. I ne, u fokusu se ne nalazi njegov vintage nameštaj koji je nonšalantno pozicionirao na ulice Pariza, već glavna zvezda kampanje. Kim Ye-ji , južnokorejska sportistkinja koja se takmičila na Olimpijskim igrama u disciplini streljaštva, osvojivši drugo mesto, bila je zvezda nove This is a Balenciaga Campaign by Juergen Teller kampanje.
Kim Ye-ji kao lice Balenciaga kampanje
Kada sport i moda udruže snage, jasno je da dobijamo kolaboracije koje možemo svrstati u ultimativnu kategoriju. Lewis Hamilton i Dior i Louis Vuitton i Jude Bellingham, samo su neki od primera uspešnih kolaboracija modnih brendova i sportista. Balenciaga je izabrala svoje Olimpijsko lice – Kim Ye-ji. Južnokorejska sportistkinja koja se takmičila u streljaštvu novo je lice interesantne kampanje o kojoj svi pričaju. Naime, ukoliko ste pomno pratili Olimpijske igre, već znate da je ova takmičarka bila talk of the day. Na neki način, ona je svojim performansom pokrenula takozvani AURA trend na TikTok-u. Kim je sa veoma ozbiljnim, a nekima i zastrašujućim, pogledom ciljala u svoju metu. Nakon čega je postala jedna od najobožavanijih takmičarki. Osim Balenciage, Kim je nakon Olimpijskih igara sarađivala i sa Givenchy Beauty brendom.
This is a Balenciaga Campaign by Juergen Teller
Pored činjenice da je poznata sportistkinja lice nove kampanje, veliku pažnju privukao je i njen koncept. Naime, kreativni direktor pozantog brenda, Demna Gvasalia, u fokus kampanje stavio je svoj lični vintage nameštaj. Poznati diazjner je otvorio svoju enterijersku arhivu, koju je fotograf Juergen Teller fotografisao na ulicama Pariza. Sva svetla su bila uperena na Balenciagine Brikinke iliti Rodeo i Bel Air Carry All torbe. Pored poznate sportistkinje, neke od glavnih zvezda predstavljali su Romeo Beckham, Sua Lee i Akolde. Jasno je – svedočimo povratku Balenciage, a koje će ga sve novine obeležiti, saznaćemo uskoro.
Foto: Juergen Teller / Instagram / @balenciaga /