Opšte je poznato da su reperi krajem devedesetih godina formirali trendove kroz svoje muzičke spotove, a jedan kultni model Versace naočara kroz sva svoja pojavljivanja promovisao je Notorious B.I.G. Tako su ove naočare dobile poznati nadimak Biggies, a ove sezone ih Versace marketing magovi vraćaju u fokus.
U novoj kampanji nosi ih jedna od najaktuelnijih pevačica današnjice – Sabrina Carpenter. Model sa dioptrijom ili model za sunce? Find a girl who can do both.
Biggies are back
Nova kampanja komunicira ovaj model naočara u crnoj boji, ali na proleće i leto sigurno će se u ponudi naći i druge boje. Ovaj model popularan je i u beloj varijanti, a za one koji vole jarke nijanse – Versace got you covered. Candy modeli Biggie naočara jako su popularni u letnjoj sezoni, sigurni smo da će tako biti i sledeće godine. Dakle, ovo je samo uvertira u Biggie inspired sezonu.
Ove naočare na prvu deluju kao da su teške za kombinovanje no, nemojte se zavarati. Zlatni detalji sa strane možda deluju malo kičasto ali sve je na tome da li možete da ih iznesete ili ne.
Popularnost Sabrine Carpenter na samom vrhuncu
Pevačica se trenutno nalazi na vrhuncu svoje popularnosti, a tekuća godina bila je njena najbolja u dosadašnjoj karijeri. Pored hitova i potencijalnog singla godine, Sabrina uporedo potpisuje unosne ugovore za modne i beauty kampanje. Nedavno je objavljeno da je postala zaštitno lice za Prada Beauty, a sada se u samom finišu godine može pohvaliti i Versace ugovorom. Way to go, girl.
Foto: Instagram / @versace