Krokodil osvaja Sjedinjene Američke Države: Lacoste otvorio flagship prodavnicu u Njujorku
Krokodil osvaja Sjedinjene Američke Države: Lacoste otvorio flagship prodavnicu u Njujorku

Krokodil osvaja Sjedinjene Američke Države: Lacoste otvorio flagship prodavnicu u Njujorku

Dana 10. aprila 2025. godine, Lacoste otvara svoju novu flagship prodavnicu na čuvenoj Petoj aveniji u Njujorku. Kao pionir u spoju mode i sporta, Lacoste vidi veliki potencijal za rast u Sjedinjenim Američkim Državama. Ova prodavnica, koja se prostire na više od 1.000 kvadratnih metara, odražava ambiciju brenda da dodatno ojača svoj imidž u SAD-u, slaveći pritom svoje istorijsko prisustvo i bliske, dugotrajne veze sa Sjedinjenim Državama. Prostor posetiocima nudi jedinstveno iskustvo uranjanja u elegantan svet brenda, čiji je zaštitni znak krokodil, prikazujući širinu kolekcija i istovremeno slaveći bogato nasleđe brenda.

Lacoste otvorio flagship prodavnicu u Njujorku
Lacoste otvorio flagship prodavnicu u Njujorku

Ikonični univerzum Lacoste-a


Nova prodavnica u Njujorku predstavlja prikaz Lacoste-ovog umeća. U smelom ambijentu posetioci mogu da uživaju u ponudi, preciznije – novoj Lacoste kolekciji koja odiše kombinacijom sporta i mode. U prizemlju se nalaze nova kolekcija prikazana na modnoj reviji za sezonu proleće/leto 2025, ženska linija i ekskluzivna kapsul kolekcija dostupna samo u ovoj prodavnici.

Na spratu su predstavljene ostale kolekcije brenda, u sklopu specijalno dizajnirane scenografije u vidu teniskog terena, koji se prostire od poda do plafona, a koji posetiocima pruža jedinstveno iskustvo Lacoste sveta. Obuća zauzima centralno mesto sa istaknutim izložbenim prostorom, dok je donjem vešu posvećen poseban deo. Ikonična polo majica, komad koji je izmislio René Lacoste, dobila je svoj Polo zid i izložbene stolove na kojima je izložen kompletan spektar boja, materijala i krojeva.

Tu je i Sport Performance zona sa kapsul kolekcijama ambasadora, uključujući Novaka Đokovića i Danila Medvedeva.

Lacoste otvorio flagship prodavnicu u Njujorku

Ponosni smo što otvaramo ovu prodavnicu u Njujorku. Lacoste ima snažan potencijal u SAD-u i drago nam je što novim kupcima možemo da ponudimo priliku da upoznaju brend i iskuse naše umeće u ambijentu koji je jednako ikoničan kao i sam brend. Naša ambicija na američkom tržištu je velika – cilj nam je da udvostručimo poslovanje. Otvaranje ove prodavnice je deo naše stalne posvećenosti širenju prisustva u zemlji i pruža nam priliku da na jednoj od najprestižnijih avenija u SAD-u i svetu prikažemo celu ponudu naših kolekcija. – Thierry Guibert, izvršni direktor Lacoste-a

Lacoste otvorio flagship prodavnicu u Njujorku

Torba Lenglen


U martu 2024. godine, Lacoste je održao modnu reviju na šljaci Roland Garrosa, gde je predstavio kolekciju koja spaja sport i eleganciju. Za tu priliku, kreativna direktorka Pelagia Kolotouros dizajnirala je torbu koja koristi jasan simbol brenda: plisiranje. Kožna torba nosi ime žene koja je uvela revoluciju u žensku tenisku modu – Suzanne Lenglen, poznatu i kao La Divine.

Elegantna scena za kolekcije brenda


Elegantni, minimalistički dizajn prodavnice osmišljen je da omogući optimalnu prezentaciju kolekcija, uz stvaranje prijatnog i toplog iskustva za posetioce. Kombinacija tekstura i materijala – betona, metala i drveta – oslikava Lacoste-ov DNK, ukorenjen u nasleđu i savremenosti. Drveni elementi podsećaju na plisirane suknje ili rekete. S druge strane, metalni elementi ukazuju na tehničku preciznost brenda. Posebna pažnja posvećena je osvetljenju. Veliki prozori omogućavaju ulazak prirodne svetlosti, čineći da boje komada zasijaju i reflektuju sunčevu, vibrantnu energiju koja definiše Lacoste.

Lacoste i Sjedinjene Američke Države


Ova prodavnica takođe predstavlja omaž istoriji René Lacoste-a u SAD-u – ključnoj fazi njegove karijere i kao tenisera i kao preduzetnika. SAD su bile mesto njegovih velikih pobeda: osvojio je više velikih titula i trijumfovao sa Musketarima tokom Dejvis kupa 1927. godine u Filadelfiji. Takođe, nakon meča u Bostonu 1923. godine, dobio je nadimak Krokodil – u znak njegove upornosti i jedinstvenog stila igre. Dizajn njujorške prodavnice zamišljen je da istakne i proslavi to bogato nasleđe – i estetski, sa skulpturama krokodila dužine preko sedam metara, i tehnički, kroz izume René Lacoste-a. U prodavnici je izloženo devedeset istorijskih reketa koje je on dizajnirao i patentirao, što oslikava više od 90 godina inovacije i umeća brenda. Fasada prodavnice – impresivna zelena u kojoj se ogleda grad, odražava puls Njujorka u bojama Lacoste-a. Ona simbolizuje uticaj brenda u SAD-u i američki duh koji se besprekorno uklopio u DNK Lacoste-a.

Adresa: 575 Fifth Avenue, New York City Radno vreme: svakog dana od 10h do 20h.

Foto: Instagram / @lacoste / Lacoste

Učitati još
Zatvori