Devetu godinu zaredom, Triple Jump Group sa brendom Lindex, predstavlja svoju Pink kampanju pod nazivom Snažne zajedno u borbi protiv raka dojke. Ova kampanja ističe značaj podrške, podizanja svesti o redovnim pregledima, samopregledima i zajedničkoj borbi protiv raka dojke.
I ove godine, 10% ukupnog prihoda od prodaje Lindex asortimana za žene, u periodu od 2. do 15. oktobra, biće donirano Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije, u cilju poboljšanje uslova lečenja na Institutu.
Rak dojke je jedna od najčešćih bolesti koja pogađa žene širom sveta. Institut za onkologiju i radiologiju Srbije predstavlja ključnu tačku u dijagnostikovanju i lečenju ove bolesti. Lindex ponosno već godinama podržava Institut u njihovoj naporima da pruže najbolju moguću brigu pacijentima.
Značaj redovnih pregleda i samopregleda
Kroz Pink kampanju, Lindex želi da skrene pažnju na neophodnost redovnih mamografskih pregleda i samopregleda dojki. Rano otkrivanje raka dojke znatno povećava šanse za uspešno lečenje. Ujedinjeni u ovom cilju, možemo zajedno spasiti mnoge živote.
Podrška ženama u borbi
Borba protiv raka dojke nije samo fizička, već i emocionalna. Lindex se zalaže za pružanje podrške ženama koje se suočavaju sa ovim izazovom. Pink kampanja nas podseća da nismo sami u ovoj borbi. Svi zajedno možemo pružiti podršku i osnažiti žene da se uspešno izbore.
Više o brendu Lindex
Lindex je jedna od vodećih evropskih modnih kompanija, sa oko 440 prodavnica na 18 tržišta i online prodajom širom sveta kroz partnerstva i franšizne saradnje. Brend nudi inspirativne i kvalitetne modne komade, a asortiman uključuje nekoliko različitih koncepata u okviru garderobe za žene, decu, veša i kozmetike. Viša svrha Lindex-a je da inspiriše i osnaži žene, a njihovo obećanje o održivosti podrazumeva da naprave razliku za buduće generacije osnaživanjem žena, poštovanjem planete i obezbeđivanjem ljudskih prava.
Foto: PR