

Lisca je otvorila novu prodavnicu u Novom Sadu – a mi smo pronašli savršen donji veš i kupaće kostime
Lisca nas iz sezone u sezonu inspiriše svojim prepoznatljivim modnim komadima – sofisticiranim, zavodljivim, uvek u koraku s vremenom. Ali ono što brend Lisca čini zaista izuzetnim jeste i pažnja koju posvećuje prostoru u kojem se ti komadi predstavljaju – sopstvenim prodavnicama.
Estetika brenda ne ogleda se samo u kolekcijama, već i u ambijentu u kojem ih kupci biraju.
Upravo zato otvaranje nove Lisca prodavnice u Novom Sadu, u početku aprila, u samom srcu grada – na adresi Zmaj Jovina – ima poseban značaj. Reč je o lokaciji izuzetnog potencijala i simbolike, a Lisca ju je iskoristila na najbolji način. Već prvi korak u novi prostor ostavlja utisak modernosti, savremenog dizajna i pažljivo odabranih boja koje pozivaju na istraživanje. Svaki detalj osmišljen je tako da kupovinu učini prijatnim iskustvom – posebno kada je reč o izboru intimnog rublja, koje zahteva i diskreciju i udobnost. Pogledajte kako je izgledalo otvaranje nove Lisca prodavnice u Novom Sadu.


Posebna pažnja posvećena je raznovrsnosti veličina.
Lisca je godinama sinonim za širok dijapazon ponude donjeg veša i kupaćih kostima, ali posebno se izdvaja kada govorimo o većim veličinama – gde su podrška, prilagođeni krojevi i precizan fit od ključne važnosti.


To nisu samo modeli koji lepo izgledaju, već i oni koji se savršeno uklapaju u telo i daju potrebnu sigurnost.
Letnja sezona je sve bliže, a Lisca nas svojim kolorističnim modelima kupaćih kostima već poziva da sanjarimo o suncu, moru i slobodi. Asocijacije na tople dane i bezbrižne trenutke vidljive su i u komunikaciji brenda, koja sa sloganom Živim svoj život poziva na autentičnost i lagodnost – baš onako kako se svaka žena treba osećati u svom telu.




Valentina Gagić, direktorka Lisca Beograd, ovim povodom je istakla sledeće.
Nova prodavnica u Novom Sadu nije samo još jedan prodajni prostor – ona je izraz našeg odnosa prema kupcima, prema estetici i udobnosti. Trudimo se da Lisca ne bude samo brend koji se nosi, već brend koji se doživljava.


U vremenu kada sve više govorimo o značaju iskustva, Lisca se ističe kao brend koji iskustvo stavlja u prvi plan – kroz dizajn, kroz prostor, kroz poruku. I to je ono što uvek iznova oduševljava.
