

Uz novi Louis Vuitton butik koji poseduje sopstveni restoran i kafić – iskustvo kupovine dostiže sledeći nivo
Ekonomska kriza uzima primat u 2025. godini, zajedno sa recesijom koja iz dana u dan transformiše performanse u industriji luksuza. Svetski poznati brendovi se sve više okreću kulinarstvu i hrani koja trenutno predstavlja najveći luksuz, te smo imali prilike da vidimo interpretaciju kultnog Louis Vuitton modela iz 2019. godine od čokolade, novi Prada restoran u Šangaju, ali i Saint Laurent Sushi Park u Parizu. Luksuzni brendovi su shvatili da u doba finansijske nepredvidivosti najveći luksuz predstavljaju upravo gastro delicije. A Louis Vuitton je još jednom dokazao zašto uzima jedno od vodećih mesta u pomenutoj igri.
Brend je otvorio vrata butika u Milanu, koji poseduje kafić i restoran. Ultimativno shopping iskustvo čeka vas upravo u Louis Vuitton Milano Montenapoleone konceptu, koji pored gastro noviteta donosi one na polju asortimana i ponude.
Louis Vuitton Milano Montenapoleone • Omiljena shopping destinacija
Za čim tragaju kupci, a šta nude brendovi – jedno je od najčešće postavljanih pitanja. Dolaskom recesije, društveni staleži i ciljne grupe su vidljivije nego inače. U ovim trenucima, oni sa najvećom kupovnom moći najviše opstaju. Samim tim se brendovi trude da upravo njima ugode na gotovo svakom polju. Baš zato je Louis Vuitton u skopu svog milanskog koncepta pored ready-to-wear komada i aksesoara integrisao i detalje za dom i uređenje enterijera. Teško je poverovati da vrištući Louis Vuitton monogram ne donosi dovoljno novca kao inače, i da se u pomoć zovu gastro specijaliteti sa utisnutim logotipima i kolekcija namenjena enterijeru. Tanjiri, vaze i enterijerski detalji s potpisom Louis Vuitton brend sada mogu biti vaši.
Louis Vuitton Milano Montenapoleone ne predstavlja uobičajeni butik. On čini mesto nalik Louis Vuitton muzeju koje nudi posebno iskustvo kupovine. Nalik prodavnici čija je vrata otvorila modna kuća Alaïa u Parizu, Louis Vuitton želi da njegovi kupci budu očarani svakim delićem prodavnice.
Da Vittorio Café Louis Vuitton & DaV by Da Vittorio Louis Vuitton Restaurant
Koheziju gastro i modne industrije je poznata etiketa shvatila i više nego ozbiljno. Lousi Vuitton je do sada takođe posedovao mnoštvo pop-up kafića i restorana. A sada je u svom butiku integrisao oba. U saradnji sa prestižno nagrađenim lancem restorana Da Vittorio, brend je predstavio kafić koji je idealan za odlazak na kafu i slatkiš i restoran koji servira nešto kompleksnija jela. Italijanski, ali i svetski, specijaliteti u koje ubrajamo paste, lazanje i mnoštvo deserta, uz Louis Vuitton potpis, sada možete probati u sklopu Louis Vuitton Milano Montenapoleone koncepta.
Foto: Instagram / @louisvuitton /