Da li Louis Vuitton i Sophie Turner (neuspešno) pokušavaju da prodaju Neverfull torbu u novom izdanju?
Dobro je poznato da je comeback saga ona kojoj se modni fanatici najviše raduju. Međutim ista neretko može mirisati i na takozvani cashgrab. Nedavno, svedočili smo povratku kolaboracije Marc Jacobsa i Stephena Sprousea povodom 40. rođendana Tote Bag-a. Ovaj povratak bio je, malo je reći, ikoničan. Međutim, ovi potezi nekada mogu odati utisak da dizajneri igraju na svoje poslednje sigurne karte kako bi došli do profita. Ovo definitivno jeste godina povratka za Louis Vuitton, kako je njegov nov kreativni direktor muškog odseka Pharrell Williams nakon dve decenije takođe povratio čuveni Millionaires model naočara.
Sada, francuska kuća, sa glumicom Sophie Turner, pokušava da nas ubedi da je nova Inside Out verzija Neverfull torbe gorući must-have komad. A, evo šta mi mislimo o tome.
where it all started (in 2007)
Ukoliko niste sigurni o kojoj tačno torbi govorimo kada spomenemo ime Neverfull, sve će vam biti jasno pri prvom pogledu na slike ispod teksta. Pomenuta torba definitivno je jedna od najpoznatijih, ali i najprodavanijih koju francuska etiketa poseduje. Te kako je svoj prime time doživela od 2007. pa sve do 2017. godine, činjenica je da nakon decenije neprestanog favorizovanja iste želimo mali stilski odmor od agresivnog monograma. Svakako, i dalje ćete na ulicama spaziti ljude sa ovim modelom na ramenu kako je istinski praktičan, a i kvalitetan za svoju cenu. Možete je kupiti u različitim monogramskih varijacijama i s limited edition nacrtima na istoj. Iako nije trendi model sezone, definitivno i pored vrištećeg logoa u stvarnosti jeste vanvremenski komad.
Sada, Louis Vuitton želi da nas ubedi da pomenuti model zaslužuje još jednu šansu. Tako što ga ovog puta okreću (bukvalno) naopačke.
The Turner
Sophie Turner, glumica i dugogodišnja ambasadorka poznatog brenda, bila je lice nove kampanje koja za cilj ima prezentovamnje Louis Vuitton Neverfull Inside Out torbe. Naime, torba ostaje u svom originalnom obliku. Samo što je ovog puta zamisao da njenu postavu nosimo kao lice. Dostupna je u četiri boje i poseduje kaiš sa strane koji dosadašnji modeli nisu posedovali. Takođe, postoji verzija s jednobojnom frontalnom kožom, dok je unutrašnjost prekrivena monogramom.
Ne sumnjamo da se pomenuti model dobro prodavati, ali ako nas pitate, ova torba defnitivno neće biti the next biggest thing. Da, videćete je u rukama omiljenih influenserki isključivo jer će im biti poklonjene, ali malo ko će dati novac za ovu inovativnu verziju. Ukoliko planirate da investirate svoj novac u Neverfull torbu, svakako je bolje odlučiti se za onu klasičnu verziju, kako nova na neki način i nema smisla.
Foto: LOUIS VUITTON / Instagram / @sophiet, @louisvuitton /