Blue twist: Nova kolekcija Luene brenda prezentovala je must-have modele naočara za jesen
Blue twist: Nova kolekcija Luene brenda prezentovala je must-have modele naočara za jesen

Blue twist: Nova kolekcija Luene brenda prezentovala je must-have modele naočara za jesen

– Blue twist –


Jesenja sezona tmurno sakrila je žarko letnje sunce, i sa sobom odnela neke od modnih trendova koji su obeležili pomenutu toplu sezonu. Lepršave bele haljine ostavljamo po strani, a iste menjamo pencil suknjama, lagane majčice postaju glomazna pletiva a mule modeli cipela štikle iznad kolena. Međutim, modni aksesoar koji sa nama putuje kroz apsolutno svako godišnje doba jesu naočare za sunce. Nosimo ih kako bi nas sakrile od sunca, ljudi koje tog dana želimo izbeći ali i bliceva modnih objektiva koji neprestano prate one čija je stilska igra u best dressed kategoriji.

Naočare za sunce mnogo su više od modnih aksesoara koje kolektujemo. One stvaraju naš novi alter-ego, u nama bude čuvenu Sashu fierce i čine apsolutni staple svakog fashion killer-a. Baš ovu (modnu) moć svakoj osobi koja ih nosi donose modeli Luene naočara. Domaći brend oduvek važio je za jedan od onih koji pomera granice eyewear igre, kako na domaćem tako i na inostranom tržištu. Te logičnim sledom okolnosti uz svaku novu liniju koju lansiraju ulazimo u novu modnu eru.

Nova Blue twist kolekcija prezentovala je savršene modele naočara za jesenju sezonu, koji se uveliko nalaze na našoj listi želja. Kolekciju ispratila je i autentična kampanja, čije je glavno lice bila Mia Ludoški. Te u nastavku otkrivamo sve detalje ove kolekcije.

– Belgrado & Rovigno –


Početak jesenje sezone Luene timu značio je samo jedno – upgrade-ovanje obožavanih modela, with a little twist. Model Belgrado i Rovigno su sami po sebi statement komadi. Imajući u vidu acetat i tehniku od kojih su izrađeni i upotpunjeni sa zlatnom metalnom dekoracijom na drškama. Kako je plava suptilna boja sezone iz senke, za koju smatramo da će tek naredne godine doživeti svoj potpuni peak, s obzirom na to da je sve više prisutna u sklopu revijskih scenografija na Nedelji mode, makeup-u, aksesoarima i svemu slično. Samim tim, Luene odlučio je da ovu boju implementira kroz dva modela naočara, kojima je ista unela svavim novu energiju i vizuelni identitet.

Sama kampanja se fokusira na kontrast između muške i ženske energije. Odnosno, prikazuje ženu koja na sebi nosi samo crnu oversized kožnu jaknu i model Belgrado, koji je inspirisan aviator modelima koji su na prvu pomisao sinonimi sa muškom modom i energijom. Ali u današnje vreme, zaista je passe posmatrati svet kroz prizmu muške i ženske mode. Te je poznati brend novom kampanjom poentirao da Luene žena može biti jača od svakog muškarca, s kojim neretko asociraju njen stil.

Ovog puta, Luene novom kampanjom prezentovao je referencu na svoja pređašnja dela. Odnosno, na  kampanju za model Ayla cherry, naočare u bordo boji koja je drugu godinu za redom boja sezone. Upečatljiva pozadina predstavila je hint na novu kolekciju. Ali i flashback urbane tematike servirane u Le Club 69, kolekciji koja je prodrmala domaću modnu scenu i redefinisala pojam statement eyewear igre.

Pomenuti modeli naočara uveliko se nalaze na našoj listi želja. A isti dostupni su na oficijalnom sajtu Luene brenda.

Foto: Luene

Učitati još
Zatvori