

Činjenicu da je moda u petoj brzini dokazuje partnerstvo francuske modne kuće Louis Vuitton i Formule 1, koje je najavljeno na samom početku godine. Estetika tihog luksuza je u modni fokus stavila uniforme sportova poput tenisa i golfa. A takozvani motomami neguje upravo ljubav preme moto-sportu i Formuli 1. Lewis Hamilton, sedmostruki šampion, je gotovo nezaobilazna stavka pri pomenu Formule 1, s obzirom na to da je i te kako doprineo popularnosti sporta. Naime, poznati sportista koji je nedavno postao član crvenog tima, godinama se trkao u bolidu Mercedesa.
Modni fanatici su od samog starta favorizovali Hamiltona. Vozač je i van staze plenio svojim odevnim kombinacijama. Produkt njegove ljubavi prema modi bila je i Lifestyle kolekcija sa muškim odsekom brenda Dior. Ista je nastala za vreme kreativnog vođstva Kima Jonesa. Hamilton je sarađivao sa mnogim brendovima, a nizu istih se sada pridružuje i kanadski brend Lululemon. Saradnja koju definitivno nismo očekivali je prodrmala internet, i naravno – prebacila ga u petu brzinu.

Lululemon & Lewis Hamilton – dvojac za koji nismo znali da nam je potreban
Poznati kanadski brend koji je svoju popularnost izgradio na setovima za trening, i primarno jogu, ovoga puta je kao svog novog ambasadora selektovao F1 ikonu – Lewisa Hamiltona. Brend je najavio saradnju jendostavnim vizualom koji je u fokus stavio numerološku oznaku poznatog vozača. Samim tim, fanovi brzog sporta su već pri prvim minutima znali o kome se radi. Iako slobodno možemo reći da smo očekivali kolaborativnu kolekciju, koja je u svojoj suštini mogla bita dualnog tipa – servirajući benefcije za F1 vozače ali i fanove sporta – saopštena je vest da se Hamilton nalazi u ulozi ambasadora.
No, jasno je da je vrlo moguće da dvojac kreira kolaborativnu kolekciju. Ali je glavno pitanje – šta Lululemon ima da ponudi Lewisu, osim vrtoglave cifre koju je vrlo verovatno dobio za pomenutu saradnju?
Foto: Profimedia / Instagram / @lewishamilton, @lululemon /