

Modni mesec je postao još zabavniji dolaskom trećeg poglavlja kolaboracije Maison Margiele i Gentle Monstera. Južnokorejski brend koji definitivno predstavlja vodeću etiketu u igri aksesoara, najavio je treću kolaboraciju s poznatim brendom, a prethodne dve smo i više nego voleli. Gentle Monster je veoma poznat po svojim autentičnim modelima naočara, ali i kolaboracijama sa modnim kućama. Pored Margiele, veliku pažnju privukla je ona koju su lansirali sa Muglerom – uz rekreaciju ikoničnih mravljih naočara prezentovanih na reviji iz 1997. godine. No, ovoga puta Margiela i Gentle Monster ponovno spremaju naočare koje ćemo i te kako želeti u svojoj kolekciji. Stoga, u nastavku otkrivamo sve detalje o ovoj saradnji.
Treće poglavlje Maison Margiela x Gentle Monster kolaboracije
Maison Margiela i Gentle Monster poseduju specifične ciljne grupe, koje fantastično reaguju na njihove kolaboracije. Brendovi su prvi put udružili snage 2023. godine. Naočare koje su kreirali zajedničkim snagama su se rasprodale svega nekoliko sati nakon svog lansiranja. Godinu dana kasnije, u proleće 2024. godine, Margiela i Gentle Monster ponovo kreiraju sinergiju autentičnih silueta kolekcijom koja je prodrmala internet. Kolekciju je pratila i upečatljiva kampanja, o kojoj se govorilo mesecima nakon njenog lansiranja. Galliano je prepoznao potencijal Gentle Monster kolaboracija, koje su pokazale i više nego fantastične rezultate. Iako je poznati dizajner nedavno napustio mesto kreativnog direktora brenda, poznata etiketa je servirala treće poglavlje obožavanih kolekcija naočara.
Brendovi su kolaborativnim Instagram reel-om obelodanili kolaboraciju, koju je pratio fantastičan vizual. U fokusu su se nalazile glomazne naočare kvadratnog oblika, koje potvrđuju da se modeli ovog tipa vraćaju u modni epicentar nakon favorizacije naočara manjih razmera. Naočare poseduju metalic odsjaj, što ih čini ultimativnim aksesoarom koji može upotpuniti gotovo svaku odevnu kombinaciju.
Naočare koje čine treće poglavlje kolaboracije poznatih brendova biće dostupne od 6. marta, te ne sumnjamo da će nakon svega nekoliko sati pridobiti sold out epitet.
Foto: Instagram / @maisonmargiela, @gentlemonster /