Nedelja muške mode u Parizu je istovremeno bila – i sve i ništa. Smena stilova je zvanično upostavljena, a reklo bi se da su se modne kuće vratile prvobitnim ideologijama dizajniranja. Osim, naravno, Louisa Vuittona. Pharrell ima odrešene ruke, a tematika Divljeg zapada zaludela je scenu i prema brojnim analizama dobimantna filozofija u danima za nama bila je ona kaubojska. Iako novi kreativni direktor francuske luksuzne etikete nije doneo ništa novo modnoj industriji, njegove lukave marketiške strategije jednostavno su formirane u pravom trenutku. Modnu depešu smo predali, a sada započinjemo diskusiju o tri (naj)značajnija momenta na Man’s Fashion Week događaju u francuskoj prestonici.
Man’s Fashion Week: Paris edition
Ronaldinho na KidSuper reviji
Da je Pharrell okupio najuticajnija imena pop kulture na svojoj reviji (ili pak revijama) uveliko je poznato. Međutim, istom mišlju ovog puta vodio se i Colm Dillanea. Na reviji brenda KidSuper pojavio se čuveni fudbaler Ronaldinho koji je godinama unazad nije bio u fokusu javnosti, a na Nedelji muške mode u Parizu prošetao je pistom u najnovijim dizajnima američkog dizajnera. Podsećamo, pre nego što je Louis Vuitton zvanično postavio Pharrella Williamsa na poziciju kreativnog direktora, pre samo godinu dana Colm Dillanera je dobio neverovatno priliku da predstavi kolekciju za francusku modnu kuću u periodu tranzicije, a Rosalijin nastup samo je doprineo još većem hajpu.
Pharrell vratio na scenu Millionaire model naočara
Iako vam je možda dosadila priča o Pharrellu, njegovo delanje kako na muzičkoj, tako i na modnoj sceni ostaje neupitno. Pre nego što je zvanično stupio na poziciju kreativnog direktora francuske modne kuće, Louis Vuitton Millionaire model naočara za sunce bio je jedan od najpopularnijih na sceni, a nosila su ga gotovo sva važna imena svetske pop kulture. Naime, još davne 2004. godine Pharrell i Nigo (sada kreativni direktor brenda Kenzo) kreirali su liniju naočara za sunce pod nazivom Millionaire, a na Man’s Fashion Week događaju u Parizu predstavljeni su novi modeli upravo ove siluete. Čak je i Virgil Ablog svojevremeno lansirao redizajniranu verziju Millionaire Sunglasses modela.
Givenchy tim se vodio ideologijom Riccarda Tiscija
Pre nego što je Hubert de Givenchy zvanično osonvao sopstvenu modnu kuću, nije tajna da je usko sarađivao sa Elsom Schiaparelli. Njen nadrealistički pristup ostao je utkan u rad francuskog dizajnera, a marama koja oponaša ljudsku kosu jedna je od najupečatljivijih kreacija Givenchyja. Ovu ideologiju dizajniranja primenio je i Riccardo Tisci u omiljenoj nam eri luksuzne etikete, a nakon odlaska Matthewa M. Williamsa sa pozicije kreativnog direktora Givenchy je na Nedelji muške mode u Parizu predstavio kolekciju svog dizajnerskog tima koji je učinio praktično isto što i Gucci. Kolekcija je odisala Riccardovom filozofijom, a među istaknutim komadima našla se upravo i gorepomenuta marama.
Foto: Launchmetrics/spotlight