Lana Trišić i Bojana Drobnjak devojke su sa velikim modnim iskustvom, a stekle su ga kroz svet modelinga, dizajniranja odeće ali i praćenje globalne fashion scene.
Njih dve spojile su iskustvo, znanje i ljubav prema modi i kroz partnerski odnos osnovale modni brend MANTRA čija filozofija prvenstveno počiva na korišćenju prirodnih materijala i upečatljivim krojevima. Prva kolekcija za cilj ima da se žena u komadima ovog brenda oseća moćno, ali istovremeno i veoma udobno. Checked.
Suprotnost u karakterima kao idealan recept za uspešan biznis
U svim biznis školama se uči jedno – uspešnu firmu retko kad mogu da vode jako slični karakteri, jer je posmatranje na veoma zahtevno tržište u tom slučaju jednodimenzionalno. Lana i Bojana su kroz modni brend MANTRA spojile svoje različitosti, kao i vizuelni odnos prema modi, pa smo kao krajnji rezultat dobili – best of both worlds.
Međutim, jedna stvar pri osnivanju brenda bila je sigurna – stvoriti komade koji su unikatni ali istovremeno nosivi u raznim prilikama. Modna scena stigla je u stadijum gde vlada tanka granica između business formal i glam izdanja, a komadi ovog novog brenda savršena su simbioza upravo ova dva pravca.
MANTRA komadi se, zavisno od načina stilizovanja, mogu nositi from day to night i to je zapravo njihov najveći adut jer kad investirate u nešto – it better be wearable.
Timeless, but trendy
Kao što su Lana i Bojana spojile svoje (različite) vizuelne identitete, tako i prva MANTRA kolekcija diše na dva fronta – istovremeno je vrlo timeless dok donekle prati aktuelne dizajn trendove.
Kao što smo već rekli fokus je na prirodnim materijalima, ali i neobičnim detaljima koji od naizgled basic komada naprave modno remek-delo. Prva kolekcija pokazuje varijabilitet stilova i krojeva a devojke su tek počele – radujemo se da vidimo u kom smeru će se priča brenda razvijati u budućnosti. Do tada, čekirajte modele iz aktuelne kolekcije i uplovite u sasvim novu modnu mantru.